Breitling Only Deel VI

24 likes

20 likes

21 likes

22 likes

Avengers in outlet Roermond op dit moment.

14 likes

Wel vervelend als je je tweedehands colt voor meer te koop hebt staan dan je hem hier nieuw kunt krijgen

3 likes

Avenger bedoel je ?

Die khaki is wel erg mooi!!!

Rechtsonder staat een colt

Maakt ook niet uit, iedereen moet zelf weten waarvoor je een horloge te koop zet.
ik was alleen toevallig net in t blauw aan het kijken en direct erna zag ik jouw foto.

2 likes

Klopt, is al vaker gebeurd met Colts hier op het forum.
En je hebt gelijk, iedereen is vrij om te vragen wat hij/zij wilt.

Tja, Breitling werkt nou eenmaal zo dat ze oude stock terughalen van AD’s en deze dan met 30% korting aanbieden in de outlet Roermond.
AD investeert dan in novelties en zo blijft zijn voorraad up to date en heeft de AD eigenlijk geen concurrentie aan de Breitling outlet. ( want afwijkende collectie )

3 likes

Wel balen om te zien dat een horloge waar je een jaar geleden meer dan 5k voor heb neergelegd nu behoorlijk afgeprijsd in de Outlet ligt. Nou ja, dragen met trots dan maar en niet teveel over nadenken.

2 likes

Dat is de reden dat ik gewoon een jaartje wacht en dan 30% minder aftik in Roermond.

Dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Maar het is niet anders, ben er nog steeds blij mee.

Kennis van me is vanmiddag geweest toen was die al weg. Onze waarde is dus weer hersteld :rofl:

2 likes

Morguhh Breitling people :wink:

24 likes

Het blijven prachtige horloges

31 likes

22 likes

25 likes

Even naar de kapper!

25 likes

Prachtig! Vanuit deze hoek is de wijzerplaat prachtig!