Breitling Only Deel VI

Hoe ervaar je de vouwsluiting tijdens het dragen? Voelt ie dan heel dik tussen je pols en de band? En is de gesp van mijn bestaande band makkelijk te verwijderen?

Ik schrok me wild, dacht even dat het glas eruit was gevallen… :face_with_peeking_eye:

24 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Kijk nou wat hier op de klep gevallen is vandaag :joy: :joy: :joy:

27 likes

Van harte , mooie klok :blush::+1::+1:

1 like

Dank je, en Patries ook natuurlijk :+1:
Ik draag hem even op staal, en dan gaat hij op de black military calfskin :thinking:
Stiekum afgekeken van @JoBe :shushing_face:

6 likes

Zal een mooie combi zijn :blush::+1::+1:

1 like

:laughing:

Het zwart van de band matcht de zwarte plaat en het witte stiksel het staal. Denk dat ik hem minstens net zo mooi vind op de lederen band als op de bracelet (maar dan anders).

1 like

Hij zit enorm comfortabel, je merkt hem niet op. Je moet de band er andersom opzetten (bovendeel beneden en vise versa). De bestaande gesp krijg je makkelijk los maar de dealer zet hem er ook met plezier voor je op hoor.

2 likes

25 likes

Prachtig!
Zo’n volledig gepolijste band vind ik toch altijd wel mooi staan hoor. Typisch Breitbling! :sparkles:
I like it, I like it a lot!

1 like

Deze heeft inderdaad het hoogste "bling gehalte " :wink:

1 like

Nieuwe telefoon, best aardige camera (s24 ultra)

27 likes

Ik ben hier erg benieuwd naar, tot hoe ver kun je nog scherp foto’s maken van je horloge?

Iemand die dit bericht op LinkeIn kan interpreteren of meer informatie heeft?

“2024 will see the birth of our first caliber: The extra-thin CH233 made in 18k gold !” -Sylvain Berneron(Breitling chief product officer).

Berneron heeft de vrijheid om naast zijn werk bij Breitling ook zijn eigen merk te runnen, en zijn opmerking gaat hierover:

3 likes

Idd , maar dat het mooie klok is helpt natuurlijk ook :yum::+1::+1:

17 likes

Morgen ff proberen met beter licht.
:grin:

21 likes