Breitling Only Deel VI

Mooi spuiter, ben super blij met de mijne!

Kwam er alleen achter dat de bezel twee kanten op draait (met kliks zonder dat het vreemd voelt). Volgens de specs moet dit unidirectional zijn. Binnenkort maar even langs de Breitling Boutique.

De lume is tof:

6 likes

Apart, hoort idd maar één kant op te draaien.
Ik was eerst ook wezen kijken voor een groene maar de blauwe was het voor mij.

17 likes

24 likes

Zeer mooi!

2 likes

Zo, het weekend is weer begonnen. Dat er weer veel mooie plaatjes voorbij mogen komen :ok_hand:

21 likes

Bijna, denk ik 🫣
Dus voor mij nog ff uurtje of wat deze om de pols.

Straks thuis heb ik Navitimer zin, Ow yeah.

21 likes

Navitimer is altijd lekker voor het weekend :+1:

2 likes

Heel erg mooi, wat heeft jou bewogen om voor de blauwe te kiezen?

1 like

Groen of blauw, dat wordt een lastige keuze volgens mij

1 like

Wow! Cool :heart_eyes:

2 likes

31 likes

We gaan ons best doen :+1:t2: maareh…is dat toevallig de meest handige persoon op :earth_americas: Op de tv ?? :grin:

22 likes

Ik ging bij van Hell kijken naar een groene omdat de reclame foto’s zo mooi zijn. De kleur groen vond ik in het echt er niet op lijken, veel donkerder groen. Dat veel mij toch wat tegen ondanks dat hij wel heel mooi is. Ik had andere verwachting. Toen ik de blauwe zag was ik eigenlijk meteen verkocht.

28 likes

Doe aub eerst je handschoen en mouw over je Breitling voordat je gaat rijden :scream:

4 likes

Inderdaad zeg, lijkt wel bijna zwart. Alhoewel de foto van Ypuh, weer meer op groen lijkt, misschien de lichtinval binnen?

1 like

Idd dat leidt teveel af, je moet op het verkeer letten.:smiley:

2 likes

Ja zal zeker ook met lichtinval te maken hebben.
Maar mijn keuze was snel gemaakt hierdoor😃

1 like

Hahaha, spot on !!! Ik heb iig weer wat handigheidjes geleerd :slight_smile:

2 likes

Breitling om, koffie uit een Breitling mok een Breitling morgen zonder zorgen en zonder zon :sun_with_face:

28 likes

🫡

22 likes