Breitling Only Deel VI

Dank je wel Rich! Er komt misschien ook nog een LED versie bij uit 1976. Mooi stukje historie.

1 like

Mijn Aerospace op het :large_blue_circle: deel trekt nog weinig aandacht. Wat vinden jullie van de prijs?

Op Franse 2de hands site

https://www.leboncoin.fr/montres_bijoux/2392301926.htm

1 like

Het lijkt me niet origineel.
Maar wellicht een creatieve oplossing van een linkshandige… die het binnenwerk heeft gedraaid? :face_with_monocle::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Gelukkig kun je hem op afbetaling nemen…

Rich, ik heb zelf er een paar keer naar zitten kijken….ik weet niet of de prijs verkeerd is, ik denk eerder de tijd. Dit ivm vakantie’s en zo

Zelf wil ik ooit nog een keer een Evo proberen, kijken of die ene millimeter verschil uitmaakt tov de Aerospace avantage. Maar nu voor mij zeker nog niet de juiste tijd

Succes met de verkoop

1 like

Ik kijk op Chrono en ik zie dat je een chouilla onder de marktprijs bent, maar dat betekent niet dat die op chrono snel verkopen, maar van mijn kant had ik de mijne van 2,5 jaar gevonden voor 2K in volledig titanium. Die van jou heeft een tweede bandje, maar ik denk niet dat dat veel waarde toevoegt voor een toekomstige koper. Ik zou meer wedden op 2300 om de klant aan te trekken

1 like

Thanks. Voor dat bedrag mag hij best naar 1 van mijn vrienden hier maar een beetje hoger insteken kan geen kwaad :wink:

3 likes

20 likes

Oef, vond deze op de roleaux al prachtig maar het contrast met deze band… bizar mooi :flushed:

1 like

Volgens mij is de markt gewoon stil. Met horloges, maar zie het ook mijn andere hobby (waar ik de nodige koopjes heb kunnen scoren). Over iedere prijs valt wel te praten momenteel.

(Dure) vakanties, maar volgens mij ook gewoon het einde van een periode waar mensen makkelijker geld uitgaven en weer wat langer nadenken. Trekt vast wel weer bij.

1 like

@Ypuh en @Ritchie1 daar hebben jullie een goed punt. Al het geld is natuurlijk uitgegeven :slight_smile: Ach, ik zie wel wat er gebeurd. Hij hoeft niet perse weg :+1:

1 like

Welke band zit hier op? Lijkt mij erg goed te passen bij de Superocean Outerknown.
Heb momenteel een band van Watchbandit maar die glimt wat te veel.

Groen canvas straps van Diaboliqstraps (D)
Prachtige strap maar ca 2 maanden wachttijd (toen) en toch vrij duur (vind ik), wel heel goed kwaliteit

1 like

:boom:

25 likes

Deze representeert zo goed de Schneider periode van Breitling. Heel erg mooi en apart :+1:

24 likes

22 likes

Met een heerlijk koffietje…kijken naar de schitteringen…

Enorm verschil…altijd maar mooier…alhoewel…