Breitling Only Deel VI

Alle Chronolog catalogi van 1997 t/m nu had ik al compleet. Langzaam beginnen ook de catalogi van voor 1997 binnen te komen. Deze week 93/94 en 95/96 incl prijslijsten ontvangen. Hebben jullie ook zo’n verzamelwoede?

14 likes

Mag weg overigens. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

27 likes

Je brengt me op een idee :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Nee

Ja, ongeveer hetzelfde :star_struck::crazy_face:

1 like

Echt mijn favoriete vakantie beater geworden :grinning:

21 likes

Gelukkig niet. Word onrustig in mijn hoofd van spullen die ik bezit maar niet gebruik. Of het nou fietsen, auto’s, boeken of horloges zijn, het is wel fijn als iets een doel heeft anders dan voor de heb.

Ben dus voorstander als iets nieuws komt dat er ook iets uit gaat. Met boeken/tijdschriften lukt dat ook prima, zet maar eens een hele jaargang op Marktplaats en je bent het in no-time kwijt.

Voor alles geldt; een gezonde buffer is wel wenselijk. Je wilt ook niet zonder zitten of als de prijzen plots snel stijgen/dalen daar de dupe van zijn. En je mag ook best een hobby hebben die niet volledig rationeel is :cowboy_hat_face:

1 like

:heart_eyes:

24 likes

That makes sense :grin: Gelukkig heb ik maar een paar hobby’s waar ik iets bewaar/verzamel. Ik bewaar nooit vanuit het oogpunt “misschien heb ik het later nog nodig”, dan weet je zeker dat het blijft liggen en je er nooit meer iets mee doet (en daar lijken vrouwen dan weer vaak last van te hebben) :joy:

2 likes

Ik zie helemaal geen krassen en butsen, dus ‘beaten’ zal wel meevallen :grin:

Heb er alles mee gedaan deze vakantie, gelukkig alleen krassen op de clasp , rest valt mee :pray:t2:

9 likes

Hoeveel mm?

Nee.

Wel gaaf hoor.

Ik zelf verzamel buiten de horloges zelf om helemaal niks wat met horlogerie of een specifiek merk te maken heeft.

Kanttekening, als ik een mooi Breitling vliegtuigje tegen het lijf zou lopen dan gaat deze mee naar huis.

3 likes

Mijn one-merk collectie :stuck_out_tongue_winking_eye:

…en mijn heilige-graal :heart_eyes::crazy_face:

15 likes

mijn onverwoestbare skyracer als dagelijks horloge op een 22mm breitling OK strap!

18 likes

Prachtig spul allemaal man :+1: Gelukkig, je bent net zo erg als ik en ook one-merk :grin: Dat boek helemaal links heb ik ook op het oog. Richt dat zich vnl op Navitimers (FAVRE)?

17 likes

geschiedenis van Breitling, Chrono-matic, oud Chronomat, Datora, TopTime, alle type Navitimer en ook oude Superocean
Fijne boek (210 paginas en heel veel foto’s) :ok_hand:

2 likes

13 likes