Breitling Only Deel VI

Dat heb ik ook. Alleen trekken de advertenties in het blauw voorlopig alleen maar bagger volk aan. Jammer dat HF tegenwoordig net marktplaats is…

2 likes

Hij hoeft niet weg. Absoluut geen straf om deze om je pols te hebben. Maar je hebt wel gelijk…helaas

Komt tegen oktober wel weer goed zeker? Eens de (voor velen) dure september maand over is.

Laten we het hopen! Gewoon een serieuze hf’er is prima. Als mijne weg is kan ik wat anders moois terugkopen.

Hou op schei uit…
Heb er elk jaar een blok op, ineens zit je er toch weer middenin.
We beginnen met 3 auto’s die een APK moeten ondergaan waarbij 1 ding zeker is…alle 3 hebben 4 nieuwe banden nodig…
Bedrijfswagen bedacht gisteren ook nog eens

En hij meent het, hij hield vol…(als t roetfilter maar niet vol is en deze noodloop veroorzaakt)

Heb 2 bruiloften.
Moet naar Zweden.
Autorijlessen betalen van de oudste.
Scooter betalen van de jongste.
Timmerman dokken voor deuren afhangen.

Dat soort gein…

Dus, ik heb een nieuw horloge nodig om alles even te vergeten.
Heb het gevoel van een NA nodig
Ga maar eens neuzen vanmiddag als de AD hier straks open is. You never know.

Voor nu.

14 likes

11 likes

Goedemorgen allemaal. Het weekend is bijna begonnen :+1:

18 likes

14 likes

22 likes

breitling grenchen heeft ‘toevallig’ alles op voorraad van de 817 , bezels , kasten , uurwerkjes, wijzers , kronen , drukkers, noem maar op . ik weet alleen niet of ze precies weten waar ze liggen , ik vond ze ook toevallig toen ik een laadje opentrok toen ik met wat anders bezig was, en inventarisatie is er ook nog niet van gekomen

1 like

Ah kijk. Dat geeft een ander perspectief :+1:

Zou toch gewoon super zijn als ze met die enorme heritage is moois zouden doen.

je bedoeld buiten de 806, de 765 , en de 1004 ? :wink:
er komen nog wat andere mooie dingen aan maar er gaat erg veel tijd inzitten om ‘echt’ wat moois te maken (en het er ook nog netjes uit te laten zien met moderne uurwerken die moeten passen in 41mm kasten) maar er wordt hard aan gewerkt

anyway , je kunt de 817 opsturen en nieuw laten maken , persoonlijk zou ik dat niet doen want de jouwe ziet er prima uit

1 like

Fijn weekend allemaal !

(twee cockpits)

16 likes

Ik vind ook echt dat je een nieuw horloge nodig hebt :grin: Je bent helemaal op.

Je bracht mij op ideeën :sunglasses:

14 likes

11 likes

Twee horloges voor de prijs van 1 :star_struck: . Totaal andere uitstraling op staal dan op leer. Hoewel ik hem inmiddels het liefst op staal draag.

25 likes

Breitling Blauw, zoals alleen Breitling dat kan laten shinen! :star_struck:

20 likes

Vet zeg! Heeft iemand de Outerknown straps op een oudere colt gezet/gezien? Benieuwd hoe die op mijn colt staat…

16 likes

16 likes