Inderdaad! Maar ook heeft Breitling héél erg veel modellen en uitvoeringen. Het zou beter zijn het beperkter te houden, zoals bij Rolex o.a.
Het zou beter zijn als de nieuw Aerospace eindelijk verschijnt
Ben ik helemaal met je eens. Het wordt meer een modemerk terwijl ik juist heel erg gecharmeerd was van ‘Instruments for professionals’. Minder modellen en smaken zou goed zijn voor de focus.
Ja inderdaad
Helemaal met je eens !
Mmm ik vind de huidige modellen juist erg mooi in de mix, de wat meer old school/sprekender modellen (avenger, chronomat) de premiers wat meer elegant/dressy, de SO’s prachtige duikers, de SOHII voor mij een mooie mix tussen diver maar door z’n wat clean design overal bij te dragen etc. Ik heb wel wat met de huidige lijnen.
Een compleet nieuwe blackout breitling zou wel tof zijn!
Maar ik mis echt de features die de Breitlings onder Schneider zo bijzonder maakten:
- Slide rulers with overdrive pinions
- Supercool turbine casebacks (B-1)
- Flybacks
- All kind of 24h variations
- Quartz ana-digi / MechaQuartz movements
- Double digit date (big date blackbird)
- Left crown configurations
- Magnetic operated pushers (M-1)
- Spatiographs
Fair enough, daarrom heb ik naast de SOHII okk een oude Colt .
Toen IWC man George Kern 6 jaar geleden naar Breitling ging wist je dat er dingen zouden gaan veranderen.
Of het er beter of slechter op is geworden is een kwestie van smaak.
Ik denk dat omzetmatig de Breitling business beter is geworden en daar wordt Kern op afgerekend denk ik.
Tja die investeringsmaatschappij in Breitling zal natuurlijk sturen op vergroten omzetvolume (en beheersbaarheid kosten). Dat doet Breitling de laatste tijd vooral met standaardmodellen, diameters en kleurtjes (zeg maar: meer van hetzelfde). De omzet is hierdoor zeer zeker beter geworden en Kern als ‘kleine aandeelhouder’ heeft er zelf natuurlijk ook baat bij
Gaaf die pistache kleur!
Hoe bevalt de maat?
Wow, prachtig deze… maar inderdaad, hoe bevalt 36 mm??? Ik heb 41 t/m 44 en moest echt wennen aan de 41 mm qua grootte.
Ik vind m vet!!
Ik ga voor de chronomat vandaag.
Zo naar een bruiloft, vind deze het mooist staan onder mijn gekozen outfit.
Daarnaast, het is mijn trouw horloge en dus welke gelegenheid is een betere dan te dragen op een trouwerij.?
Is de 18mm band
Ik heb de ‘hers’ vandaag even gedragen Maar aangezien ik zelf ook de Explorer in 36mm droeg, de Blancpain in 38mm… maar ook Panerai en Blancpain in 45mm kan ik zeggen dat de maat mij niet zoveel uitmaakt. Pracht horloge wat lekker draagt. De band van deze Breitling draagt erg comfortabel.