Breitling Only Deel VI

Er komen de laatste tijd wel veel heeel leuke versies boven. De 41 reversed panda, die wit/blauwe nu. Ze zijn sterk bezig.

1 like

Eens!!!

24 likes

:heart_eyes:

22 likes

Holyshit! Wat een moddervette Breitling!

1 like

Blijf dit ook een prachtige Breitling vinden. Zou er geen moeite mee hebben deze (als man) iedere dag te dragen. Vind dit net als de Cartier Santos meer een sierraad dan alleen horloge.

1 like

En als vrouw?

1 like

Past ook wel, maar dit zal makkelijker/eerder los schieten/los getrokken kunnen worden omdat de rubberband (veel meer) speling heeft omdat de ‘rondere’ punten van de pen eerder uit de lugholes schieten.

Andersom zal minder problemen geven.

Aha…misschien dan toch maar eens andere pennen bestellen

30 likes

Al 10 dagen op rij :grin:

22 likes

Het horloge wordt verkocht als damesmodel door Breitling, vandaar mijn opmerking. Zie hem inmiddels ook onder ‘Men’ staan, dus schijnbaar ben ik niet de enige die er zo over dacht. Volgens mij had @MannetjeMar hem ook voor zijn vrouw aangeschaft.

2 likes

Klopt… is het horloge van mijn vriendin. Maar ik schroom niet hem ook eens af en toe te dragen! 36mm Explorer droeg ik ook… en deze is echt een sierraad om de pols. Ik vind hem unisex.

2 likes

Vannacht de skyracer aan.

11 likes

Heeft iemand hier een Colt op een outerknown strap? Ik twijfel over deze combinatie… Een zwarte op mijn Colt 44 2018…

Geen idee of het tof staat. Of is het not done? (Duiker ding enzo)

Ik wil een andere band en anders wordt het de rubberen pro diver 3 met vouwsluiting…

14 likes

Nieuw bij Breitling B01…nieuwe kleurtjes.
Blauwe streepjes…

17 likes

Dag 11 :grin:

15 likes

Vandaag mijn eerste breitling aangeschaft. Ging voor een tag maar vindt dit toch wel een erg mooi neutral model.

25 likes

Mijn beste,

Met recht een schitterende Breitling!!
Mijn complimenten hoor!!
Draag hem met fierheid.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik heb de skyracer, ook een colt, op nato. Staat super.

14 likes

Andere colt en andere kleur… dus je kunt er nog niets mee.
Maar ik vind het heerlijk dragen en vind het erg mooi staan.
In het water en op het strand vind ik dit ook veel beter zitten dan rubber

19 likes