Er komen de laatste tijd wel veel heeel leuke versies boven. De 41 reversed panda, die wit/blauwe nu. Ze zijn sterk bezig.
Holyshit! Wat een moddervette Breitling!
Blijf dit ook een prachtige Breitling vinden. Zou er geen moeite mee hebben deze (als man) iedere dag te dragen. Vind dit net als de Cartier Santos meer een sierraad dan alleen horloge.
En als vrouw?
Past ook wel, maar dit zal makkelijker/eerder los schieten/los getrokken kunnen worden omdat de rubberband (veel meer) speling heeft omdat de ‘rondere’ punten van de pen eerder uit de lugholes schieten.
Andersom zal minder problemen geven.
Aha…misschien dan toch maar eens andere pennen bestellen
Het horloge wordt verkocht als damesmodel door Breitling, vandaar mijn opmerking. Zie hem inmiddels ook onder ‘Men’ staan, dus schijnbaar ben ik niet de enige die er zo over dacht. Volgens mij had @MannetjeMar hem ook voor zijn vrouw aangeschaft.
Klopt… is het horloge van mijn vriendin. Maar ik schroom niet hem ook eens af en toe te dragen! 36mm Explorer droeg ik ook… en deze is echt een sierraad om de pols. Ik vind hem unisex.
Heeft iemand hier een Colt op een outerknown strap? Ik twijfel over deze combinatie… Een zwarte op mijn Colt 44 2018…
Geen idee of het tof staat. Of is het not done? (Duiker ding enzo)
Ik wil een andere band en anders wordt het de rubberen pro diver 3 met vouwsluiting…
Vandaag mijn eerste breitling aangeschaft. Ging voor een tag maar vindt dit toch wel een erg mooi neutral model.
Mijn beste,
Met recht een schitterende Breitling!!
Mijn complimenten hoor!!
Draag hem met fierheid.
Orologio Signaturis Temporis