Breitling Only Deel VII

Inderdaad, naar Ed met dat ding.
Vakman in hart en nieren :+1: :+1:

1 like

Titanium band wissel.

20 likes

Het lijkt erop dat Apeldoorn ook een Breitling boutique krijgt, direct naast de huidige dealer. Dus eenzelfde idee als in Nijmegen!

15 likes

Beste Breitling kenners,

Ikzelf heb een superocean a17366 42 zwart, en wil eigelijk overstappen naar een kleurtje oranje of geel en ben aan het speuren.
Nu vindt ik 44mm te groot en kwam een 42 geel model tegen, maar kan er zeer weinig info over vinden ?
Zie er 2 op chrono24 staan. Maar de meeste gele modellen zijn 44mm.

Weet iemand van jullie wat meer van dit model ?

https://www.q-watches.com/artikel/breitling-superocean-42-yellow-nl

Alvast bedankt!

1 like

Er staat er zo eentje te koop in Spanje. Ik kan me iets herinneren dat dit een hele beperkte oplage is geweest, maar niet als LE op de markt gezet is.

3 likes

Yep

1 like

Mijn ex deze heb ik in Roermond gekocht.

2 likes

Thnx, een model uit china dus en zeer beperkte oplagen.
Ik ga denk maar eens een zwarte in de verkoop zetten :slight_smile:

1 like

Maar hij lag gewoon in Roermond :face_with_peeking_eye: en het grappige was deze moest iets van 200 euro minder kosten dan de andere kleurtjes op rubber.

Ik heb nog gevraagd hoe kan dat maar daar kwam geen echte reactie op. Wij weten dat ook niet het komt gewoon zo binnen bij ons.

Die chrono24 prijs is zowat het dubbele van wat ik in de winkel heb betaald :rofl:

Dat geluk wil ik ook haha! Heb ook een andere op het oog dan die in Spanje van chrono. Deze vragen 2800 op rubberband, in Belgie bij een juwelier.

1 like

Tja, daar zit je dan met je complete collectie chronologs vanaf 1997 t/m 2014 en een rundleren gepersonaliseerde 4 piece watchrol met 4 Breitlings…

Mission accomplished, forum kan dicht :joy: :joy:

40 likes

Was 6 jaar geleden special edition…en gekocht bij drankenwinkel-dagbladwinkel…er is nog geen drup uit…:ok_hand:

6 jaar geleden.special edition…

1 like

Mooie collectie :blush::+1::+1:

2 likes

Mooi man! :star_struck:

Ik heb mijn collectie chronologs (een stuk of 10) jaren geleden weggegooid. :tired_face::face_with_peeking_eye::woozy_face:
Had ik natuurlijk nooit moeten doen :roll_eyes:
Dus als iemand nog dubbele exemplaren heeft….ik houd me aanbevolen! :wink:

1 like

22 likes

Mooie collectie zo! Niets meer aan doen. Doei :wave:

Ik zie dat jij weer aan het uitdunnen bent. Zonde! Of komt er nog iets moois voor terug?

Hier ook 3 jaar geleden i.v.m. verhuizing. Toen dacht ik ‘wat moet ik er nog mee’. Maarja had toen mijn horloges verkocht en droeg toen ook nog een Apple Watch. Inmiddels weet ik wel beter.

3 likes

Natuurlijk altijd zonde, wat ik wel mooi vind maar helaas niet of weinig draag heeft het in gang gezet en als je rond gaat kijken kom je altijd genoeg moois tegen :blush::+1:

1 like

Mijn beste,

Vandaag de Breitling Colt GMT weer eens om de pols gegespt.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

35 likes

Blijft wel wennen, een 24h indeling😉.

24 likes