Voor de boutique meer winst, voor de koper hogere prijzen denk ik…
Nee, kende ik nog niet.
Ben dus nog niet klaar
Edit, gevonden bij Bol
Mooi hoor, gewoon negeren en de gewone tijd aflezen
Haha. Klopt. Daarbij heet ik geen Scott Carpenter.
Staat super !
Wel mooi…lekker druk…en straalt die nostalgie uit…
Dat staat hem goed! Waar heb je deze band kunnen bestellen?
Op Chrono24 bij een dealer in Duitsland. Op Chrono24 heten ze Chrono-Emotion
Mooi hoor! Zit ook te twijfelen, moet maar een keer op en neer naar Roermond…
Ondanks dat ik een aantal pogingen heb gedaan hem weg te doen, blijft hij nu gewoon lekker waar hij is. Ik heb hem begin 2023 gekocht bij een AD.
Daar bestel ik ook mijn rubber banden
Doet Ed Schouten ook kleine service beurten? Wil mijn Superocean wel weer even laten nakijken en woon blijkbaar om de hoek (Geen idee dat er in Akersloot een expert zat)
Ik denk het wel, ik heb mijn Chronomat Flying Fish even door hem laten nakijken omdat hij niet netjes liep.
Hij heeft hem nagekeken en een dag of 5 op de “molen” gezet ter controle.
Loopt weer als een zonnetje
Jazeker, hij controleert hem en als hij nog geen beurt nodig heeft zal hij dat ook eerlijk aangeven.
Zo’n bandje en sluiting zoek ik ook waar heb je die gekocht?
Breitling Quirk XL Alert!
Altijd al een Aerospace aan de collectie toe willen voegen, maar het gebrek aan kleurtjes hield me eigenlijk een beetje tegen. (Op de night mission na dan)
Niet eens zo heel lang geleden leerde ik echter het bestaan kennen van weer zo’n heerlijke typische nineties / zero’s Breitling unicorn in de vorm van deze fantastische “Aerospace Esquadrilha Da Fumaça”
Dit “smoke squadron” is het demonstratie-team van de Braziliaanse luchtmacht met het hoofd-kwartier gevestigd in São Paulo.
En als Breitling daar een horloge voor wil maken is er uiteraard maar 1 kleur wijzerplaat denkbaar……
Met 300 stuks niet eens super gelimiteerd , maar een zeer groot deel van de gemaakte horloges wordt gekoesterd door (voormalig) crewleden van het squadron las ik op een Braziliaans horloge-forum tijdens mijn speurtochten naar dit horloge. Ze komen daarom ook maar heel zelden op de markt.
Dankzij een tip van een zeer oplettende horloge-vriend (hij leest mee…. BIG THANKS !) toch een exemplaar kunnen bemachtigen !!
Wat een geweldige aerospace , ben echt superblij met deze fleurige en vederlichte aanwinst!