Breitling Only Deel VII

Mooi zeg :scream:

1 like

Echt mooi…maar mooier op stalen band…mijn gedacht…:ok_hand:

1 like

Ik wil dezelfde met blauwe wijzerplaat, deze titanium kast en deze B70-module :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Ik wil die zwarte vouwsluitingband die je eerder op dit horloge postte wel overnemen :wink:

Nieuw in dit subtopic omdat ik nog geen Breitling heb. Maar als 14-16 jarige jongen keek ik op de website an Breitling (toen ik eigenlijk nog niets met horloges had). Nu ik hier enkele jaren vertoef en heel wat heb geflipper en een collectie heb waar ik blij mee ben… wil ik misschien toch die Breitling.

• Misschien een SuperOcean (de blauwe van vorige generatie)
  • Misschien een Aerospace (daar keek ik het meest verwonderd naar toenertijd). En -buiten een Gshock- heb ik geen quartz.
  • Misschien een Colt (blauw of grijs - ze hebben sunburst dus hebben wel wat speels). Oh - een GMT heb ik ook nog niet - misschien een leuke afronding in m’n collectie zo’n Colt GMT. Maar die zijn dan weer wat boven m’n beoogde budget.

Waar moet ik op letten? Ik ben steeds op zoek naar 40-41mm dingen. Wat zijn de valkuilen? De koopjes? De overrated dingen?

Ik denk dat je klaar bent

1 like

Stop met zoeken inderdaad!

2 likes

42mm jammer genoeg. Vind ik meestal te groot.
Is dat ook geen 2 generaties terug?

Zit deze hieronder niet tussen de huidige (met blokjes) en die in het blauw ?

7 likes

Deze was er alleen in 42 mm en 44 mm. ( en 36 mm voor dames ? )

1 like

Q-Watches heeft een 41mm colt in de aanbieding.

1 like

Goedemorgen.

24 likes

Van deze generatie is enorm echt veel aanbod , mooie exemplaren zijn vaak nog wel onder de 1500 te vinden. Uit Japan via chrono24 bij de grootste handelaren (bv Closer Ltd) vaak zelfs nog wel rond de 1100-1200. Komt er wel paar honderd invoer bij mij maar de mooiste exemplaren vind je daar!

25 likes

Ik ga eens klassiek doe. Toch ook zo mooi mijn gedacht…
Zo was het vroeger…black and white…

23 likes

27 likes

36 likes

Zoooo die is ook lekker

2 likes

Ik moest het kwijl ook even van m’n telefoon afvegen :joy: :drooling_face:

2 likes

Oh kak!!
Een two-tone :heart_eyes:

1 like

Mooie speakers ook op de achtergrond :grin:

1 like

Dank jullie wel. Ik had hem een tijdje niet omgedaan vanwege verhuizing. Nu even lekker op de bank en maar weer een foto geschoten. De speakers op de achtergrond zijn onderdeel van een andere hobby van mij. Een goed stuk muziek en een goede film/serie.

1 like