Breitling Only Deel VII

Na een kleine week een Seiko kinetic gedragen te hebben (ik weet het :scream:)
Weer een Breitling om de pols :sunglasses:

Ondertussen bedenken welke NA in december nog mooi in de collectie past, ik neig een beetje naar de nieuwe Chronomat 42 chrono …:thinking:

23 likes

Dat is wel een hele mooie ja weet je al welke kleur?

1 like

Groen is wel gaaf, is de schuld van Jeroen (@Sail83) :wink:

1 like

Ja das echt een mooie :green_heart:

1 like

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd heel gaaf !!

1 like

Hele mooie sjieke combi zo met goud en bruin leder!:+1:t2:

1 like

19 likes

Ook maar even een plaatje van mijn Navitimer.

29 likes

Oooh, dat duurt nog lang , chronomat 42 is natuurlijk super maar in die prijsklasse heeft Breitling veel moois … lastig :joy::+1:

3 likes

Mooi hoor, 43mm dacht ik? Moet ik nog eens ergens passen. Mijn Navitimer is 41mm en dat valt op zich prima. 43 kan toch weer te groot zijn met een zwarte plaat.

Dit is de 41mm A23322. 43mm vind ik te groot voor mij.

1 like

Ah, dat geeft perspectief :+1:

1 like

Jakkes…dat mag niet…moet vlekkeloos zijn…

1 like

Yep…dat is niet te doen…erg toch…
Het minste onregelmatigheidje…en je blijft erop gapen…

1 like

Dan zou mijn horloge potje toereikend moeten zijn, ik hou mij aan de afspraken die ik met mijzelf heb gemaakt anders is het hek van de dam.

Dat is niet lastig maar een compleet drama, daar moeten ze in Zwitserland eens mee ophouden.
Het is maar goed dat ik voorlopig nog geen afstand kan doen van de 4 die ik nu heb, anders waren er al weer 1 of 2 weg geweest, en dat puur omdat er bij Dux een kei vette Super Chronomat two tone met groene plaat ligt :star_struck:

3 likes

Prachtig mooi !!

1 like

Zou het probleem dan zijn opgelost of komt er daarna toch weer onrust ik denk het wel.

Wel benieuwd waar je aan denkt voor dat laatste plekjes in je watchwinder

1 like

Prachtig exemplaar! Heb het hier al vaker gezegd maar nineties Superoceans zijn zo ontiegelijk veel horloge voor een bijna bespottelijke prijs! In het echt ook veel mooier dan op de foto’s.

2 likes

Mogguh, had deze SuperOcean niet meegenomen op vakantie maar ben blij dat ik hem nu weer om kan :smiley:

31 likes