Op Watchbase wordt sunburst aanvullend genoemd voor de L2 (MY2024) bij kenmerken van de wijzerplaat.
Dat ontspiegelde glas blijft echt heerlijk, ik heb tot op heden nog geen merk gezien wat dat beter kan.
Vanmiddag wou ik even kijken naar de nieuwe Navitimer GMT in het blauw. Ze hadden hem niet en toen kwam ik hiermee thuis🥰
De witte Navitimer heb ik daar achter gelaten omdat ik hem maar zelden om had. Voor mijn gevoel was die te groot voor mijn pols. De nieuwe is ook 41mm maar oogt kleiner vind ik.( zal wel tussen me oren zitten, als ik de foto’s zo bekijk🙄)
Maargoed helemaal blij weer voor zolang als het duurt.
Nice de witte vind ik ook erg gaaf
Ja is ook een prachtig mooi horloge.
Supergave kleurstelling, deze kan niet op tegen de GMT hoor
Die band vind ik ook heel mooi. Helemaal hoogglans👍🏻, ik weet het je moet ervan houden, maar ik vind het prachtig. Vraag me af of die ook op m’n Galactic 41 zou passen.
Ik krijg het nooit zo mooi op de foto, maar inderdaad. Soms kijk ik en lijkt het alsof er geen glas is. Alsof je de secondewijzer zou kunnen tegenhouden🤣.
Beetje over de “Top” maar wel goed fout
Echt niet over the top… zou het liever onderscheidend noemen. Prachtig!
Ja serieus zo. Soms vergeet je bijna dat er glas in zit
Inderdaad, was elk horlogeglas maar zo. Door die Breitling ga ik mij trouwens wel sneller ergeren aan horloges met veel reflectie