Breitling Only Deel VII

Die bedoel ik inderdaad! Tnx

1 like

25 likes

Na een weekje vakantie, lekker deze weer om de pols :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

zeker heel erg gaaf ! ook al is het in witgoud en op leer een totaal nutteloos geval :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

21 likes

Nou ja, nutteloos valt ook wel mee hoor. Alle tough guys uit dit best wel cool en professioneel gemaakte promo filmpje van Breitling zelf waren vast ook gewoon gered met witgoud en leer aan de pols ! (Filmpje is overigens alweer 16 jaar oud!) Alleen had het horloge wel een stuk meer krassen en butsen gehad en was de band vast niet helemaal okselfris meer :laughing:

De “Pleine Peau Camel” band is helaas een regelrechte ramp met water en transpiratie, by far het meest besmettelijke originele Breitling bandje wat ik ooit gehad heb.

Op deze foto zie je de finish van de wijzerplaat nog wat beter.

14 likes

dat bedoel ik :rofl: filmpje kende ik idd. gaaf ook

2 likes

Wow… een Exospace, die heb ik nog niet vaak gezien. Wat is hier anders aan dan de Aerospace Evo, behalve dan de pushers naast de kroon?

23 likes

Mooi horloge!
Ik ben benieuwd of het ook echt in NL werkt mocht je op de Veluwe half worden opgegeten door een wolf en de knop activeren. :wink:

1 like

De Exospace heeft naast de Aerospace veel meer opties
Al een Bluetooth-verbinding met GSM voor notificatie en andere meldingen
Alles is ook te regelen via de GSM, 2de tijd, alarmen, chrono, enz
Veel functies die voor mij nutteloos zijn met betrekking tot piloten
Meerdere alarmen, elk uur een pieptoon
Chrono met split-second-functie
verschillende weergave op de display mogelijk en informatie daarover
Aanpassing van de verlichting in tijd en intensiteit
automatische verlichting met polsbeweging
en nog veel meer
Het beste is om de gebruiksaanwijzing te lezen. :wink:

4 likes

Afgelopen week stond er weer eentje te koop in Roermond
Toen ik de mijne daar kocht kreeg ik 10% extra korting, misschien doen ze dat nog??

3 likes

Ha dan komen de activisten de wolf redden :laughing: :wink:

3 likes

Inderdaad…en daarna wordt men verweten de (aan jouw lichaam) etende wolven te hebben verstoord.
De Breitling straling blijkt dan ook ineens schadelijk voor de flora & fauna. En door…hahahahha

2 likes

Ging bij mij niet door, afgelopen weekend. Zou enkel nog 1 of 2 keer per jaar een extra 10% vanaf gaan, als Breitling HQ het goedkeurd. Wanneer dat is konden ze me niet vertellen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Was wel rond de Black Friday periode, een tientaldagen ervoor als ik kan me herrineren

1 like

28 likes

De stalen band of de lederen Military band zijn beide veel mooier.

2 likes

20 likes

Ik hou erg van afwisselen :sweat_smile:(vooral in de vakantie)

Vandaag grotendeels op staal gedragen, net even gewisseld naar een MN strap :sunglasses:

24 likes