Dit kan ik thuis gebruiken dat het bij ons nog goed meevalt
Heel mooie collectie. Wat is je favoriet?
Dit kan ik thuis gebruiken dat het bij ons nog goed meevalt
Heel mooie collectie. Wat is je favoriet?
Nooit doen, dan heb jij spijt van
This is a not normal situation…
Man man…proficiat hoor…
Die heb ik geloof ik niet echt. Sommige hebben veel moeite gekost om er eentje te vinden zoals de 80840 worldtime in staal op originele bracelet. Of een vroege all-black 806 Navitimer. De Breitling 80940 Compass is heel bijzonder.
En ik heb nog wat bijzondere dingen op de wishlist staan; originele Unitime worldtimer, Duographe met rattrapante, er bestaat een Breitling Submariner clone, en een zeer zeldzame Breitling met mechanisch alarm. Dus ik ben er nog niet…
Zoals bij alles wat in bezit komt van private equity, gaan service en kwaliteit achteruit en de prijzen omhoog.
Je ziet het duidelijk aan de nieuwe Avengers en Navitimers. Effen kleuren platen, simpele afwerking van markers, simpele caseback etc.
Wat is er mis?
Zo te zien een stofje op de wijzerplaat boven de 70.
Sinds kort de, best wel blije, eigenaar van deze 2129 Transocean maar helaas is er ergens in de laatste 50 jaar (of zo) een schakel uit de band gehaald en is ie voor mij eigenlijk net te klein…
Weet iemand waar ik zo’n link zou kunnen bekomen?
Zoals gebruikelijk is alle hulp welkom!
Heel gaaf !
Je zou op chrono 24 kunnen kijken, daar worden vaak onderdelen voor een breitling aangeboden
Je zou op chrono 24 kunnen kijken, daar worden vaak onderdelen voor een breitling aangeboden