Helemaal niet, draag ze dagelijks en overal.
In hartje Amsterdam bijvoorbeeld een vrij onopvallende zoals de Avenger op leer
Deze is groot en zwaar, en daar heb ik een wapen vergunning voor
Helemaal niet, draag ze dagelijks en overal.
In hartje Amsterdam bijvoorbeeld een vrij onopvallende zoals de Avenger op leer
Deze is groot en zwaar, en daar heb ik een wapen vergunning voor
Dat kan snel gaan als je bereid bent flink wat te laten vallen
Goed om te horen dat jullie je niet belemmerd voelen om met de Breitling in het openbaar te treden gvr55 en Sail83. Zou ook zonde zijn. Voor mij is dit nog wel 1 van de hele kleine dingen die me tegen zouden houden om daadwerkelijk een Breitling te gaan aanschaffen, maar jullie stellen me al behoorlijk gerust
Ja ik zie het. Het horloge dat RGS aanbiedt is 1 van degenen die ik wel zou willen bezitten. Eigenlijk wil ik een horloge nieuw aanschaffen, maar ik heb RGS toch maar een bericht gestuurd om te kijken of dit een reële optie is. Dank in ieder geval.
Nieuw aanschaffen kan natuurlijk, maar hou dan rekening met een flinke afschrijving.
Dat is natuurlijk niet erg als je geen behoefte hebt om hem ooit te verkopen.
Succes met de jacht
Het is niet de bedoeling dat ik het horloge ga verkopen. In ieder geval niet de komende vele jaren… Het is meer dat bij tweedehands vaak toch gebruikssporen te zien zijn. Ik heb de illusie dat mij dat niet overkomt, maar misschien is dat ijdele hoop.
En hoe bevalt de blauwe?
Mooi man. Die witte navi is zo lekker …
In 2e hands zijn er uitstekende aanbiedingen te krijgen, de meeste van mij zijn tweedehands in nieuwstaat en elke keer had ik veel geduld om het goudklompje te vinden.
De enige nieuwe die ik heb gekocht komen uit de Outlet of aan het einde van een reeks met een mooie korting
Nu ben ik op zoek naar een mooie B70 Orbiter maar wederom niets in een acceptabel budget en/of tweedehands
Allereest kan ik een Breitling van harte aanbevelen. Mooi merk, mooie heritage, zeer onderscheidend design (!). Ik draag mijn Breitlings dagelijks in roulatie. Ook in A’dam, New York of waar daan ook. Ik denk dat de zorg m.b.t. overvallen hoofdzakelijk Rolex betreft. Ik hoop dat je iets moois kunt bemachtigen. Ik geniet nog elke dag van elk exemplaar!
M.b.t. nieuw of pre-owned. Ik heb zowel nieuw als pre-owned gekocht. Ik zou absoluut het laatste adviseren. Mijn nieuwe Avenger had nog dezelfde dag desk dive swirls op de clasp. Ik denk dat het een utopie is hem proberen volledig krasvrij te houden.
Afgelopen juli was de gele seawolf op jomashop te koop voor ongeveer 3100 euro inclusief invoerrechten. Ik weet dat het de grijze markt is, maar het voordeel vond ik toch wel zodanig groot dat ik sterk aan het twijfelen was om te gaan bestellen. Echter toen ik er bijna uit was, was de prijs alweer met 550 dollar gestegen en sindsdien is ie niet meer goedkoper geworden. Dat vind ik dan net niet meer de moeite waard voor het grijze circuit. Officiële retailprijs is namelijk 4650 euro.
Ik ben me dan ook nog goed aan het oriënteren.
Ik blijf liefst uit grootsteden weg voor veel redenen. Breitling wordt inderdaad makkelijk opgemerkt. Maar of er criminele interesse voor is, geen idee eigenlijk.
Heb in ieder geval (gelukkig) nog geen verhalen gelezen straatroof vanwege een Breitling.
Met een Philipp Plein horloge ben je zelfs niet veilig:
Philipp plein horloges zouden verboden moeten zijn
Ja bepaalde merken zijn populair bij bepaalde figuren. Philipp Plein is een modemerk dat in bepaalde kringen erg populair is.
Of ze waren in de wat met Patek Philippe, dat kan natuurlijk ook
Ja, ze hebben dat kleur wel fijn gedaan. Fel in de zon, toolish zonder zon, en nooit een paarse schijn.
Amateurs !!
ze dachten een Richard Mille te nemen