Ik ben geïnteresseerd in de nieuwe Aerospace B70 Orbiter (blijkbaar is een klassieke versie van deze nieuwe Aerospace niet echt actueel)
Maar, het is een ‘maar’, ik lees hier en daar dat toch wat probleem zijn met deze nieuwe kaliber B70:
- problemen met uitlijnen van de wijzers
- geen goede synchronisatie tussen digitaal en analoog
Heeft iemand meer informatie over deze problemen, zijn ze nog steeds relevant op de huidige modellen of is het inmiddels opgelost?
Wellicht is er iemand die iemand kent die dit exemplaar heeft en die meer informatie kan geven over deze problemen.
Plaatje voor de sfeer
Toevallig vorige week wat berichten gelezen op Facebook over dit model. De minuten wijzer schijnt speling te hebben en dat inderdaad de digitale tijd niet matched met analoog. Las ook dat sommigen het horloge 2x hebben ingestuurd en dat Breitling nu zegt dat de eigenaar de speling maar moet accepteren…hoort bij het model
Ik ook
Voor een horloge van bijna 5K !!??
Als ik zie somige fotos op de net het is nog steeds eng en voor mij is het onaanvaardbaar… zelfs voor een watch van 100€
jep… maar ik ben wel een beetje een Breit-quartz-fan
Zeg me echt niks, te dik, te loemp, te…weet ik niet, geen trek
Wat bedoel je hier precies mee?
Blijkbaar is er nog steeds geen nieuwe ‘klassieke’ Aerospace met blauwe of zwarte wijzerplaat gepland met dit nieuwe kaliber B70 en met een normale bodemdeksel zonder het ballonstuk
Oh zo.
Zou mijn voorkeur ook hebben, maar vraag me af of dat ‘kan’ met slechts 1 knop?
Was wel verbaasd te lezen dat de nieuwe modellen kwalitatief schijnbaar niet zo goed zijn.
Ook weer niet zo heel erg verbaasd omdat vroeger alles beter was!
Ik dacht meer aan dezelfde case met ook de 3 knoppen