Alvast de kerstsfeer opsnuiven
Mooi, nog een Breitling fan erbij, ben benieuwd welke het wordt
Mooi! Heb jij de 44mm versie? Ik zoek naar visuele clues hoe je de 42 en 44 uit elkaar kunt houden. Maar vanaf de foto is dat niet echt te zien ofwel?
Ja dit is de 44mm , weet ook niet hoe de 42mm en 44mm uit elkaar kunt houden
Dat geldt ook voor de vorige versie. Daarbij ben ik er ook nog niet achter hoe die uit elkaar te houden.
Nou, ik heb ze even over elkaar gelegd in Photoshop. En zie nu een verschil hoe je ze uit elkaar kunt halen. Bij de 44mm versie is de 60 uitgelijnd aan de linkerkant van het streepje van seconde 59, en loopt verder door dan seconde 1. Terwijl bij de 42mm versie is het getal 60 precies zo breed als de streepjes 59 tot 1. Eerlijkgezegd lijkt me dat zelfs een design foutje op de 44mm. Die is eigenlijk niet goed gecentreerd. Ik heb het gecheckt met meerder foto’s van de modellen op C24. Sorry als ik het verpest heb voor de 44mm eigenaren
42
44
En het verschil tussen 42 en 46?
Is het niet gewoon te zien aan de kleur stelling?

Nou, ik heb ze even over elkaar gelegd in Photoshop.
Ik heb de vorige versie, waar zit daar het verschil in?
Dit is de 44mm

Ik heb de vorige versie, waar zit daar het verschil in?
De 42 mm is waterdicht tot 500m.
De 44 mm tot 1000m.
Uit chronolog 2019 / 2020

Is het niet gewoon te zien aan de kleur stelling?
Dat zou kunnen, maar ik ken niet alle 16 kleurvariaties uit mijn hoofd
Duidelijk te zien aan de linkerzijde van de kast, de 46 mm heeft daar een soort vergrendeling van de duikring
Uit chronolog 2022 / 2023
Nee wist ik ook niet.
Heb paar keer die so gepast 42 en 44 en het viel me op dat niet elke kleur in elke maat verkrijgbaar is
Klaas, jij bent een baas
Een complete serie chronologs geeft bijna overal een antwoord op

De 42 mm is waterdicht tot 500m.
De 44 mm tot 1000m.
Cool! Dankjewel voor deze opheldering