Breitling Only Deel VII

breng me niet in de verleiding he, komt nu zo niet heel goed uit maar ik zal de advertentie eens bekijken.

2 likes

Geen slechte prijs als je het mij vraagt.
Misschien krijg je er wel een mooie tekening bij​:wink::sunglasses:

2 likes

Juist wel! :sunglasses:

Absoluut!!

4 likes

Genoeg 46mm hier hoor. Maar inderdaad meestal kleiner.
Hier mijn 46

18 likes

Mee eens. Een mannelijke maat en geen 34 zoals bij andere merken vaak wordt gedragen.
Breitlings zijn mooie stoere horloges dus >41 mag best!

2 likes

22 likes

25 likes

Mooie NA :ok_hand:

1 like

Dat is diegene die mijn vrouw wil in 36mm.
Ik vrees dat kerst dit jaar duurder gaat worden als verwacht…

Ik zat rustig languit op de bank Dowton Abbey (netflix) te kijken en ik krijg spontaan, zomaar ineens het gevoel dat er snel een paar gruwelijk mooie NA’s gaan verschijnen in dit topic :thinking:

4 likes

Guilty :laughing: en terug een breitling in de collectie. Eentje die ik afpunt als blijver. Heb al wat breitlings gehad oa een navitimer heritage maar dat was ergens in het begin stadium van de horloge reis. We spreken een dikke 15j terug (die meer dan 25j geleden begon).

Heel de reis is begonnen met een breitling colt die van de usa kwam via ebay. Mijn toen eerste echte horloge, een droom die ik nooit werkelijkheid droomde….
En binnenkort mag ik mijn NA laten zien, heb geen grote collectie maar ze zijn ok. En super exited met deze …. Gaan weer slapeloze nachten worden….

4 likes

Ik ben er nog steeds erg blij mee. Ik draag hem nu op stalen band, geleend van mijn andere SO. Maakt het ineens een heel ander horloge.

Het is in elk geval een van mijn favorieten en je ziet hem ook niet vaak.

27 likes

Deze is 27 jaar oud, maar dat zie je er toch niet helemaal aan af!

17 likes

En ik vind hem op staal eerlijk gezegd beter uitkomen ook :+1:

2 likes

Zeer zeker niet! Nice👌

1 like

Aerotel/Breitling Premier ref. 775 in rosé goud uit 1945

21 likes

Goedemorgen;-)

16 likes

Pffff wat een beauty zeg :star_struck:

1 like

25 likes