Thanks was van vorig jaar.
Gezellig toch!
Heel sfeervol Frank🤘
Dank je wel Jeroen Breitling Only is vroeg in de kerstsfeer dit jaar
Haha het is zeker 1 dag fris na de zomer wel erg gezellig weer straks maar hier moeten we nog ff wachten op een man uit spanje en zijn kornuiten ik weet niet welke kleur dit jaar maar vroegah gewoon zwart.
Dat voel je goed! Ik mag me na afwezigheid weer eens melden in de Breitling topic, met deze SuperOcean. Hier de eerste plaatjes:
Ps. Voor de foto heb ik er even een lederen Panerai 24mm band opgezet, die wonderwel pasten na wat gehannes. Ik heb hem ontvangen op de rubber band met de letters (die ik niet zo mooi vindt). Aangezien ik nog even moet wachten op de nieuwe band moest ik even creatief zijn, want ik heb niets op 22mm bandaanzet.
Ik ging kijken voor een horloge omdat ik nog best wat 22mm banden en nato’s heb liggen.
Optie was de Mido multifort tv dinges maar die heeft niet gered.
Kwamen ik deze Navitimer tegen … heel wat anders ook 22mm band aanzet
Voor de oplettende, gesp is thuis meteen vervangen voor een vouwsluiting die ik nog had liggen matched niet met de kast maar ach ik maak me daar niet zo druk om .
@gvr55 kan ik toch weer wat plaatsen in je favoriete groep
Present . Thanks en merci:blush:
Ook maar even hier onder de aandacht
Mocht er nog iemand een hebben liggen, ik houd me aanbevolen!
Thanks Jeroen, maar ik hoop eigenlijk iets lokaals (of via het forum) te vinden.
Het is inderdaad de 154A
Duur hé die vouwsluitingen!
Ik ben ook al langere tijd opzoek naar een 2e hands zwarte DLC breitling vouwsluiting.
Ga geen >€800,- voor een nieuwe uitgeven.
Dus als iemand er eentje heeft liggen.
Geweldig, zo doe je dat, je koopt geen band bij een horloge maar een horloge bij de band
Gefeliciteerd met deze mooie Navitimer en welkom in dit topic Joost
Thnx
Mooie Superocean, in het zwart zie je hem niet vaak.
Gefeliciteerd met deze NA
Gefeliciteerd met deze mooie SO.
Ik wens je veel draagplezier.