Breitling Only Deel VII

1 like

Gezellig toch!

1 like

Heel sfeervol Frank🤘

1 like

Dank je wel Jeroen :+1:t2: Breitling Only is vroeg in de kerstsfeer dit jaar :joy: :christmas_tree:

Haha het is zeker 1 dag fris na de zomer :joy: wel erg gezellig weer straks maar hier moeten we nog ff wachten op een man uit spanje en zijn kornuiten ik weet niet welke kleur dit jaar maar vroegah gewoon zwart.

1 like

Dat voel je goed! Ik mag me na afwezigheid weer eens melden in de Breitling topic, met deze SuperOcean. Hier de eerste plaatjes:

Ps. Voor de foto heb ik er even een lederen Panerai 24mm band opgezet, die wonderwel pasten na wat gehannes. Ik heb hem ontvangen op de rubber band met de letters (die ik niet zo mooi vindt). Aangezien ik nog even moet wachten op de nieuwe band moest ik even creatief zijn, want ik heb niets op 22mm bandaanzet.

25 likes

Ik besteld mijn leren banden bij Bernd @vintage4all
Hier 2 zwarte in 22 en 24mm… :heart_eyes: :ok_hand:

57034f2da6ca86753e491f71457752460b4cede5_2_666x500

7 likes

Ik ging kijken voor een horloge omdat ik nog best wat 22mm banden en nato’s heb liggen.
Optie was de Mido multifort tv dinges maar die heeft niet gered.
Kwamen ik deze Navitimer tegen … heel wat anders ook 22mm band aanzet :grimacing::+1:

Voor de oplettende, gesp is thuis meteen vervangen voor een vouwsluiting die ik nog had liggen matched niet met de kast maar ach ik maak me daar niet zo druk om .

@gvr55 kan ik toch weer wat plaatsen in je favoriete groep :wink::+1:

19 likes

Present :wink:. Thanks en merci​:blush:

1 like

Ook maar even hier onder de aandacht :wink:

Mocht er nog iemand een hebben liggen, ik houd me aanbevolen!

1 like

Thanks Jeroen, maar ik hoop eigenlijk iets lokaals (of via het forum) te vinden. :+1:t2:

Het is inderdaad de 154A

1 like

Duur hé die vouwsluitingen!
Ik ben ook al langere tijd opzoek naar een 2e hands zwarte DLC breitling vouwsluiting.
Ga geen >€800,- voor een nieuwe uitgeven.
Dus als iemand er eentje heeft liggen. :slight_smile:

2 likes

Geweldig, zo doe je dat, je koopt geen band bij een horloge maar een horloge bij de band :joy:
Gefeliciteerd met deze mooie Navitimer en welkom in dit topic Joost :wink: :+1:

3 likes

Thnx :blush::+1:

1 like

Mooie Superocean, in het zwart zie je hem niet vaak.
Gefeliciteerd met deze NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie SO.
Ik wens je veel draagplezier.

1 like

Goedemorgen :blush:

30 likes

29 likes

23 likes

22 likes