Staat nog steeds in het blauw! Iemand iets moois te ruilen?
Dan moet ik hem toch echt eerst verkopen
Bizar dat je die nog hebt
Nou idd
Heb jij niets moois om in te ruilen?
Terug van Breitling NL met nieuw setje wijzers, glas en kroon. Naast uiteraard pakkingen en batterij. Ze hadden deze Braziliaanse schoonheid daar ook nog nooit gezien
Echt een heel mooi horloge! Maar wel op de titanium band
Heel gaaf, HF primeur!
Mooi zeg
Echt mooi…maar mooier op stalen band…mijn gedacht…
Ik wil dezelfde met blauwe wijzerplaat, deze titanium kast en deze B70-module
Ik wil die zwarte vouwsluitingband die je eerder op dit horloge postte wel overnemen
Nieuw in dit subtopic omdat ik nog geen Breitling heb. Maar als 14-16 jarige jongen keek ik op de website an Breitling (toen ik eigenlijk nog niets met horloges had). Nu ik hier enkele jaren vertoef en heel wat heb geflipper en een collectie heb waar ik blij mee ben… wil ik misschien toch die Breitling.
- Misschien een SuperOcean (de blauwe van vorige generatie)
- Misschien een Aerospace (daar keek ik het meest verwonderd naar toenertijd). En -buiten een Gshock- heb ik geen quartz.
- Misschien een Colt (blauw of grijs - ze hebben sunburst dus hebben wel wat speels). Oh - een GMT heb ik ook nog niet - misschien een leuke afronding in m’n collectie zo’n Colt GMT. Maar die zijn dan weer wat boven m’n beoogde budget.
Waar moet ik op letten? Ik ben steeds op zoek naar 40-41mm dingen. Wat zijn de valkuilen? De koopjes? De overrated dingen?
Ik denk dat je klaar bent