Breitling Only Deel VII

Ik ga het nog 1x proberen, het is zo’n mooi en gaaf horloge, maar ik krijg er de klik niet mee.

23 likes

Al eens op rubber geprobeerd?
Ik ben helemaal verliefd op de SOH

19 likes

Dat was ik ook, totdat ik hem een paar weken had. Ik vindt hem te mooi, te strak, te sjiek en gewoon helemaal onbeschadigd…. Voelt niet lekker.
En op rubber ga ik niet proberen, doet het voor mij niet op dit horloge!

1 like

Staat echt geweldig hoor :ok_hand:t2:

1 like

16 likes

18 likes

Volhouden, was bij mijn Avenger GMT ook, en nu draag ik hem graag :+1:

Wissel

Zijn zeker weten alle 4 blijvers !!!
En heb eigenlijk geen wensen meer, wat een rust :sunglasses:
Nou ja, nog een paar bandjes voor de broodnodige variatie :wink:

22 likes

25 likes

Die rust heb ik van mijn andere 2 Breitlings….deze SOH brengt een soort “onrust” denk toch dat hij eruit gaat hoe mooi en fijn hij ook draagt

1 like

17 likes

Ik heb dat met mijn Avenger Chrono 45. Fijn horloge maar toch een haat/liefde verhouding.

Met mijn SuperOcean 44 heb ik dat helemaal niet. Draag deze het liefst op rubber. Heerlijk horloge, iedere keer weer genieten als ik hem om heb. Heb ook staal maar die gaat denk ik in de verkoop.

1 like

Ik vind hem op staal geweldig.

22 likes

Ik had precies hetzelfde met mijn groene SOH.

Mijn smaak is ook meer richting 38-40 mm horloges gegaan dus heb nu de chronomat gmt en deze draagt voor mij een stuk beter en ik vind hem ook mooier.

Daarnaast werkt het uurwerk en de bezel een stuk verfijnder dan bij de SOH ondanks dat het “maar” een ETA uurwerk is

1 like

19 likes

Met mijn 2de hobby…leatherman.

20 likes

Blijft heerlijk

22 likes

20 likes

29 likes

:star_struck:

1 like

Zo mooi die Premier small seconds! Bizar dat die niet meer in het aanbod voorkomt🤔.

1 like