Breitling Only Deel VII

Dank je wel :smiley:

Ik vind hem niet heel erg groot ogen voor z’n 42mm , echt een hele fijne maat .

1 like

Dankjewel! Ben zelf ook erg happy met de keuze.

Goedemorgen

21 likes

Goedemorgen allemaal :muscle:t2:

26 likes

Mogge!

18 likes

Geniet van je dag!

16 likes

Massive white gold engineering, wat een heerlijk gevoel aan de pols !!

31 likes

Die wijzerplaat is echt fotogeniek, altijd zo ontzettend crisp! Mis ‘m nog wel eens :wink:

1 like

Begrijp ik , ik word ook nog steeds vrolijk van die witte wijzerplaat :smiley:

1 like

21 likes

19 likes

Sorry voor zoveel foto’s maar dat blauw is bij momenten zo freakin’ mooi in vol dag-/zonlicht!:heart_eyes:

En dan is de foto (helaas) nog steeds minder mooi dan het eggie!

23 likes

Vet zeg! Heb je iets van een typenummer van deze? :star_struck:

Breitling Emergency

Goedemorgen! Heerlijk wakker worden zo

22 likes

18 likes

17 likes

Dit is de witgouden variant van de Breitling Emergency Ref: J56321 op croco/diver strap. Je hebt ‘m ook met volledig witgouden professional 1 band, zelfde referentie.
Staat al een tijdje een heel mooi exemplaar in Amerika te koop op C24 voor een scherpe prijs!!

Verschil met de titanium variant is dat de lugs vanuit de fabriek wat ronder gepolijst zijn om het zachte goud wat beter bestand te maken tegen schade. Cijfers van de lunette zijn niet zwart ingekleurd zoals bij titanium.
3, 6, 9 en 12 op de wijzerplaat zijn van witgoud ipv lume. Wijzerplaat keuze enkel zwart.
Witgoud van Breitling heeft een rhodium laagje, polijsten is dus lastig. Moet voor service en evt polijsten altijd terug naar Zwitserland omdat ze rhodineren het liefste alleen daar doen.

3 likes

38 likes

Nog ter verduidelijking een leuk plaatje. De echte waaghals gaat natuurlijk schaamteloos voor de middelste :heart_eyes:

9 likes