Nato vind ik zelfs de mooiste optie
Ja, met dikke glimmers erin
Wat een heerlijk horloge is dit zeg! De verhoudingen zijn precies goed en voelt zo comfortabel aan de pols. Eerlijk gezegd mis ik de Chrono 45 helemaal niet. Die was gewoon te zwaar op een lederen band en voelde zo enorm groot, althans dat was mijn gevoel. Daarom nooit een klik met dat horloge gehad.
En ik was wat sceptisch over het ‘B’ logo, maar uiteindelijk is dat wel het “originele” (nouja niet helemaal, maar origineler dan wings) Breitling logo en stiekem begin ik het steeds mooier te vinden. En voor de ‘wings’ heb ik gelukkig nog een SuperOcean.
Nope, dat zijn deze jongens, die staan al heel eeuwen te koop.
Deze van een particuliere verkoper uit Miami is blijkbaar echt net verkocht, heeft er heel lang gestaan ook. Mocht weg voor net iets minder dan 20.000 USD, bijna NOS conditie, full set. Had je een full white gold bracelet Emergency in handen. Zeg maar goedkoper dan een……yawn….Pepsi.
Mooi hoor
Ik zie net in mijn Breitling account dat ik 2 jaar extra garantie op mijn Avenger 44 GMT heb gekregen. Er loopt een actie als je voor 30 Juni een Breitling aanschaft via de officiële kanalen dat je extra garantie krijgt, mooi meegenomen
Dan moet je wel voldoen aan hun onderhoudsvoorschriften, volgens mij
Dat vind ik ook niet erg.
Lekker hoor
Nee man, gaaf in de zomer
Prachtig
Als er nog één Breitling bij zou komen zou het de P-51 Mustang zijn
Hoewel ik de Curtis Warhawk ook wel vet vindt
Ook overwogen. Maar deze won. Nipt van de Corsair. Heb de stalen band er ook gelijk bij genomen. Is het maar compleet.