Gefeliciteerd met deze knaller!!!
Thanks allen👌
Mooi mooi
Dik!
Thanks mannen!
Prachtig!
Ik ben nog steeds verliefd op deze wijzerplaat. In de zon is deze echt betoverend. Moet je in het echt gezien hebben om het begrijpen.
Eens! Wijzerplaat is echt schitterend, komt totaal niet tot zijn recht op deze foto
Goud met zwart wat een heerlijke combinatie.
Mag je trots op zijn!
Heel mooi. Maar dat weet je zelf beter dan wie ook.
Hoe ben je er toe gekomen? Super deal en kon je niet laten liggen of gewoon bij AD gekocht wegens op slag verliefd? En moet daarom de prachtige ice chronomat wijken?
Wat een zalige collectie heb jij, dikke chapeau (hoed af)
Heel erg fraai! Uitstekende keus !
(Nog getwijfeld over die met groene plaat?)
Gaaf man, gefeliciteerd!
Thanks👌
Ik zag hem liggen bij de GD en dacht dat is wel een mooie om toe te voegen aan mijn collectie.
Is overigens niet de reden dat mijn Chronomat Ice Blue eruit ging. Soms moet je een keer keuzes maken wat blijft en wat weer eens vertrekt.
Aangezien ik de Chronomat 40 GMT ook nog heb met Ice Blue wijzerplaat heb, heb ik er toch voor gekozen om deze er uit te doen.
Plaatje voor de sfeer
Bedankt!
Heb ze beide bewonderd en de groene wijzerplaat is echt heel gaaf maar heb al een aantal horloges met groene wijzerplaten en had er nog geen met grijze wijzerplaat.
De grijze vind ik zelf persoonlijk ook wat toegankelijker om te dragen.
Coole foto!
Deze al weer 3 weken om de pols! Wat een geweldig horloge is dit. Binnenkort wel de SuperOcean weer wat aandacht geven.
Prachtig gefeliciteerd
Prachtige aanwinst
Veel draagplezier