Mooie klok, draag deze net zo beschaafd als zijn voorganger?
Vond die namelijk vrij “dun” .
Weinig gevoel als je hem om de pols had, helaas.
Mooi hoor, proficiat
Zeker, is dun en ipv 43 nu 42mm … op staal draagt het natuurlijk zwaarder maar natuurlijk niet zoals een avenger chrono met stalenband.
Persoonlijk vind ik het een prima klokkie
Thnx , Breitling blijft toch kriebelen he
Ook mooi
Ik moest ff naar de spec’s kijken want aan het datumvenster kun je niet zien dat de GMT groter is … ik wist het wel maar niet meer precies, hebben ze erg netjes gedaan
Bij mij niet hoor …
, normaal zeg ik als het kriebelt moet je krabben of wassen … maar op z’n tijd een Breitling kopen helpt ook
Zal niet lang meer duren hier,
CLIFFHANGER…
Ben benieuwd
De GMT is 44mm en wel dun. Ik heb er minder gevoel mee om de pols dan de Chrono 45 (maar die was ook best zwaar) maar voel hem wel. By far het meest comfortable horloge wat ik heb.
Eerst deze maar eens verkopen! Komt sowieso wel weer iets anders. Misschien toch eens een IWC 3531
Idd vet … mijn wederhelft zag ook een zwarte voorbij komen
Zag de prijs van + €1000,- tov de standaard maar blijkt dat de nieuwe van titanium is.
Lume heel tof! Verder mwaaa

Ik moest ff naar de spec’s kijken want aan het datumvenster kun je niet zien dat de GMT groter is … ik wist het wel maar niet meer precies, hebben ze erg netjes gedaan
Om de pols zie je het wel. Ik heb die jij hebt ook om gehad en dan zie je die 2mm wel.
Ook wel tof!