Breitling Only Deel VII

Ik zou die set wel graag van je willen overnemen aub :sunglasses:

1 like

Mocht je zoiets tegen komen van een Breitling Navitimer Airborne of die Aerospace die ik van jou heb overgenomen dan houd ik mij aanbevolen :slight_smile:

1 like

Ik houd m’n ogen nog steeds open voor een Aerospace manual voor je. Helaas nog geen enkele tegengekomen.

Heb wel nog van een Superocean liggen

1 like

Goedemorgen :blush:

26 likes

De nieuwe superocean … zag m liggen bij van baal, je kunt helaas niet alles mee naar huis nemen maar verder een erg mooie klok :+1:.

15 likes

Zwarte band was binnen … weer heel anders en super om mee af te wisselen :+1:

25 likes

hij is gaaf zeg ! had ze al gezien, ik vind het leuk gedaan met al die kleuren.

1 like

die plaat komt heel anders uit met die zwarte band !

2 likes

Thnx, klopt … erg leuk horloge om wat met banden te spelen .
Er zijn meer kleuren banden maar nog niet alles is leverbaar voor de losse verkoop … maar er komt er zeker nog wel 1 bij :blush::+1:

Mijn vrouw was aan de beurt, dus wij vanmorgen naar Van Baal :blush:.
Ondertussen zocht ik eigenlijk nog een leuk quartz duikertje voor erbij… dat kreeg ik niet naar mijn zin gevonden.

Wij gingen daarna nog ff de stad in een broodje eten aan de Waal … :yum::+1:.
Werden we gebeld, zwarte band voor de SuperOcean is binnen :partying_face: mooi … meteen na de lunch opgehaald.
Nu we er toch zaten :face_with_peeking_eye: de chronomat gmt gepast … gewoon perfect en mooi mee naar huis.

41 likes

Prachtig horloge.

1 like

mooi hoor.

jij koopt ze net alsof je bij de slager staat en ze vragen of je een onsje meer wil.
lekker man

8 likes

Ik weet helaas niet hoe dat bij een slager gaat … mijn vrouw doet de boodschappen en ik koop alleen horloges :joy::+1:

11 likes

:exploding_head: nog 1 ? Dat gaat lekker zo.
Ook een prachtige Breitling :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Misschien leuk te lezen wat de afvallers waren … hou het maar in dit topic want niet iedereen zal het snappen :wink:.

Ik wilde naast mijn “duikers” wat anders ernaast …
Navitimer nu 2x gehad, ik vind ze zeker wel mooi maar niet voor mij om te hebben.

Datejust , buiten het eewige gezeur met wachtlijsten etc waar ik echt geen zin in heb.
De 41mm past mooi op mijn pols maar daar vind ik de verhoudingen niet zo mooi van.
De 36mm is kwa horloge perfect maar op den duur toch net wat klein.

GrandSeiko, zijn zeker erg mooi … maar of net te klassiek of niet mijn maat wat ik wil en soms tegenwoordig gewoon te veel geld.

Dus blijft het geweldige Breitling over :wink:
De gmt met 40mm zeker mooi naast mijn 42mm duikers, goed wat netter te dragen en sportief genoeg met waterdichtheid voor elke dag.
De klassieke rouleaux band is natuurlijk een grote + en kwa prijs gelukkig nog te doen.

Dacht eerst nog , kan ff wachten genieten van de nieuwe superocean en na de vakantie tijd terug komen … zul je zien komt er net een prijs verhoging tussendoor ofzo :face_with_peeking_eye:.

Was blij dat de Chronomat zo goed beviel en dat ik meteen klaar ben met bij elke rolexdealer na te vragen of ze wat hebben liggen :face_vomiting:.

10 likes

hij is heel mooi.

op de rubberen rouleaux band wordt hij ook meteen sportiever. en het zit lekker in de zomer. zou nog een optie kunnen zijn.

1 like

Ja ik vind die rouleaux er ook echt waanzinnig mooi bij staan :ok_hand:t2:

2 likes

Die band past weer niet op de standaard vouwsluiting … wordt het meteen een duur grapje.
Maar ik denk wel dat ik m een keer op een mooie lerenband zet als afwisseling :+1:

2 likes

ja orgineel Breitling is mooi, Ik zou de rubberen breitling breitling band graag op mn aerospace zetten. Maar 180 euro is toch wat gortig, hoewel ik die band wel cool vind…

1 like

Breitling hoort, voor mij althans, op een originele band. :+1:
Ik draag graag een leren band maar daar moet dan wel een vouwsluiting op.
Inderdaad een prijzige grap, maar toch…
De Chronomat echter wil ik allen maar op staal.
Ik heb bij @anon98360732EV recentelijk een mooie “gewone” band gespot die hier dienst doet als voorlopige band tot ik de middelen heb voor een originele, en dan uiteraard ook met vouwsluiting :sunglasses:
Op die band zit dan weer wel een originele Breitling gesp die ik nog had liggen.

13 likes