Na al die Avengers van gisteren mogen nu de andere modelletjes weer voorbij komen
Dus rond de 2k is een prima prijs dan?
Als je het voor 2K krijgt, kun je met het hele gezin uit eten gaan , dat zou een geweldige prijs zijn !!
De outletprijs is voor een witte, je moet ook kijken of deze nog beschikbaar is en of ze deze in het zwart aanbieden
Ik denk eerder rond de 2.7/2.8K voor deze in nieuwe staat, we moeten ook nog zien hoeveel garantie er nog over is
Is wel van particulier dus zonder garantie
De zwarte wp hebben ze niet meer denk ik.
Ik denk dat pre owned in nieuwstaat 2.5K een nette prijs is, zeker niet meer.
Met stalen band is ie zeker meer waard dan met deze military strap.
Mooi bandje die grijze, is dat origineel Breitling?
Als ik het over garantie heb, heb ik het over de officiële garantie van twee jaar. Kijk hoeveel maanden er nog over zijn (mogelijk)
Ik heb nu gevraagd hoe lang er nog garantie op zit,staat bij dat er nog garantie op zit maar niet voor hoe lang
Als er iemand is die nog een betere optie tegenkomt verneem ik het graag. 2k is voor nu de max en voorkeur gaat uit naar stalen band en compleet met doos en papieren.
Deze…??
Ja alleen dat is een colt en best wat schade zag ik
Valt mee vind ik, voor die prijs is toch vrij goed…
Als u er een wilt die in nieuwstaat verkeert, full set, full metaal is en bovendien recent is, zult u het budget moeten bekijken vrees ik…
Ja, een Avenger in nieuwstaat met papieren / doos / etc ga je voor €2K niet vinden lijkt me.
En die sluiting en band van die Colt kun je op laten schuren, zo gebeurd………
Anders kunt u een bod doen op advertenties zoals deze… u weet nooit of het in de buurt komt van uw budget
Heb er ook een originele lederen band bij. Maar de colt hoort wat mij betreft op rubber of canvas. Stalen banden, mits geborsteld zijn ook top. De gepolijste alleen als je een ekster bent
Wie is hier de breitling expert die ik via pb even om advies mag vragen?
De, in mijn ogen, de grote experts hebben hier al aardig wat adviezen gegeven