En er zitten geen Wings op wijzerplaat…
Gotta have Wings bro!!
En er zitten geen Wings op wijzerplaat…
Gotta have Wings bro!!
Op welke niet?
Oke,vind de keuze best lastig als ik eerlijk ben
Ja die heeft die colt niet inderdaad
Wordt weer eens tijd dat ik deze mag showen, heb er nog wel meer hoor maar daar zijn er veel meer van gemaakt. Deze Top time deus blijft toch wel apart. Zal ik deze eens gaan flipperen of toch maar niet
Fijne dag iedereen
Het is ook niet makkelijk.
Probeer duidelijk te krijgen wat je precies wilt hebben, ik begrijp dat het een Avenger moet zijn.
Zoals al aangegeven ga je die niet vinden voor om of rond de 2 K.
Hou je vast aan de Avenger en rek je budget op of wachten tot het potje voldoende gevuld is.
Zo doen we dat bijna allemaal.
Ik heb een day-date op het oog, nu nog net boven budget, dus even doorsparen en dan is hij waarschijnlijk net voor mijn neus weggekaapt. Ik chagrijnig, maar snel vergeten en opnieuw gaan zoeken.
Trouwens de jacht is vaak nog het leukste
Nee joh, zo’n mooi horloge
Hé da’s toevallig, ik ook! En wel deze. Alleen wil ik hem liever gebruikt aanschaffen voor een leuk tweedehands prijsje en dat is nog even een issue…
Gouden modellen, die ik als Kraai zo mooi vind, schijnen veel meer af te schrijven dan de SS modellen, dus er is hoop!
Nou ik denk dus dat ik een redelijk goede deal heb gevonden
Je weet toch dat met dat horloge hier niet binnen mag komen hé
Kijk daar gaat het om, als jij tevreden bent met de keuze en de prijs ben jij de winnaar
We zien graag de foto’s van jouw keuze tegemoet
Dat heb ik er in dat geval wel voor over, maar ik houd sowieso altijd één Breitling (en de Aerospace gaat ook noooooit meer weg*, dus heb altijd nog twee toegangspassen!
*want al eens aangeschaft, weer geflipperd en wéér aangeschaft. M.i. hét teken dat ik ‘m echt écht wil!
Het is hier veel gezelliger hoor
Dan wil je hem inderdaad echt hebben
Echt hé.
Had hem ingeruild op een Datejust 41 en al na een paar maand miste ik hem. Nu er alweer een tijdje een terug is op het nest is het voor mij wel duidelijk, dit is een blijvertje!
die zou ik ook wel eens willen proberen,ziet gaaf uit
Kom er net een tegen op MP, echter niet op stalen band en ook niet heel goedkoop
Dank, ja had ‘m ook gezien. Niet goedkoop idd en naar mijn mening ook niet compleet.
Kreeg een beetje de indruk dat de originele (bicolor) band een aantal flippers geleden eraf is gehaald en verkocht….
En ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn doos en omdoos ook niet origineel erbij geleverd.
Technisch vraagje voor jullie. Bij m’n B01 hoor ik (als ik het horloge tegen m’n oor houd) een metaalachtig geklang, alsof het balanswiel ergens tegenaan komt bij het heen en weer draaien. Alleen als ik het horloge met de dial naar beneden houd, is het geluid weg - en hoor ik netjes een zacht getik zoals je zou verwachten.
Nu loop ik natuurlijk niet de hele tijd met m’n horloge tegen m’n oor aan, maar toch vreemd dat hij zo’n geluid maakt. Heeftie ook niet eerder gedaan.
Iemand een idee? Ik heb er geen rare dingen mee gedaan, niet gevallen of iets. Kan hem eens binnenbrengen, zit nog onder garantie.