Breitling Only Deel VIII

Ik vind hem heel mooi!
Wings en polished! :star_struck:
Ben alleen niet zo van de extra GMT wijzer.

Edit: zie nu dat ie ā€˜branded’ is. Dat vind ik lelijk!

3 likes

Moet nog veel Breitling testen he :wink:

1 like

Blijkbaar nog geen service gehad en toch al 8 jaar oud.
Dat zou ik incalculeren, prijs zal zo’n €700,- zijn bij Breitling zelf.

2 likes

Bedankt voor de tip, maar weer even verder speuren dan haha

1 like

Je moet weten of je met de ā€œLyconetā€ in leven kunt blijven. En als je van plan bent om hem ooit te verkopen, weet ik niet of dat wel goed zal werken met dit ding.

Ik zou zelf proberen om een ​​prijs te noemen voor een standaard als deze:
https://www.chrono24.be/breitling/breitling-avenger-ii-gmt-top-zustand-full-set-2017-service-2024--id38051607.htm?searchHash=a26ca8e9_6MVnkT&pos=10

3 likes

Het hangt af van het gebruik, de mijne is 8 jaar oud en doet het geweldig, maar het gebruik is vrij weinig

Dat is inderdaad ook een hele mooie

De verkoper beoordeelt en verwerkt alle prijsvoorstellen van potentiƫle kopers. Zodra u een prijs overeen bent gekomen, kunt u het artikel bestellen en betalen.

Plus gratis verzending

1 like

Dat maakt helemaal niks uit.

En natuurlijk kan een horloge na 8 jaar nog goed lopen maar je weet dat er dan een keer een onderhoud aan zit te komen.

De mooiste! Heb deze ook gehad en spijt dat ik hem weg heb gedaan. Komt ooit nog een keer terug.

Vind het lastig om te bepalen welke ik het mooiste vind,zie in deze groep zoveel moois voorbij komen

Ik snap het, maar het heeft in totaal 6 maanden gewerkt…naar mijn mening is het nog niet echt nodig, de mechanisme is nog bijna nieuw :joy:

er is een geweldige Evo op het blauw :laughing: :joy:

2 likes

Een servicebeurt gaat meer over oliƫn vervangen etc.
Tevens zullen bij een horloge van 8 jaar oud alle pakkingen een keer vervangen moeten worden ivm waterdichtheid.

1 like

Mijn Evo is van 2014, wordt veel meer gedragen en is nog 100% waterdicht zonder vervangen van de pakkingen…zal zeker niet 700e geven voor 2 rubbere ringen…Ze lachen uit als idioten bij Breitling als ze een bijna nieuw horloge van een bepaalde leeftijd zien verschijnen voor onderhoud…
Ik ken ook niemand die zijn oude G-Shock zou onderhouden, ik heb er zelf een die 20 jaar oud is en geen problemen heeft in het water
Maar ja ieder zijn keuze :wink:

1 like

Woo lekker hoor @Kad . Mooie kleur ook.

1 like

Als bij een full service alle slijtage onderdelen worden vervangen zonder meerprijs, is onderhoud na 6 jaar of 12 jaar niet echt een probleem. Het wordt wel een probleem als dat soort onderdelen niet meer beschikbaar zijn en tijdig onderhoud beter is voor de levensduur van het horloge.

Dit is niet zo mooi haha.

1 like

Tja, je mag het risico nemen natuurlijk.
Maar pakkingen zijn van rubber en drogen uit.
En als het een keer fout gaat dan kost het je nog veel meer.

Ik zeg trouwens nergens dat 2 pakkingen vervangen €700,- kost.
Een full service + wd maken kost dat wel zo’n beetje bij Breitling.
En zo gek is dat bedrag niet hoor.

@DvdvTag

Deze is ook scherp geprijsd. Alleen lastig te zien hoe de optische staat werkelijk is.
Maar voor €2100 is er wellicht nog wat ruimte hem 100% in optische nieuwstaat te maken.

https://www.chrono24.nl/breitling/avenger-automatic-43--id37559311.htm?searchHash=758f32fe_zz3Z5M&pos=2

1 like