Nee, ik ben dom… we zullen nooit dezelfde mening hebben en gelukkig maar, anders worden we misschien wel verliefd…
…en ik stop nu met deze onnozele discussie
Nee, ik ben dom… we zullen nooit dezelfde mening hebben en gelukkig maar, anders worden we misschien wel verliefd…
…en ik stop nu met deze onnozele discussie
Ik zeg nergens dat je dom bent… hooguit eigenwijs……
We stoppen er inderdaad mee.
Daar heb je een punt, klein beurtje eigenlijk.
Moet toch nog ff naar Pertijs binnenkort
Hoewel ik enorm in tweestrijd sta om hem in te ruilen op de Galactic day-date…
Herkenbaar! Metalen Breitling banden zijn zwaar en glijden daarom ook sneller om de pols op en neer.
Van de 3 banden draagt de anthracite canvas/nylon het comfortabelste. Ondanks dat ie i.t.t. de rubberen geen fijnafstelling heeft.
Rubberen is best ‘dik’ en stug en de sluiting is mooi en met fijnafstelling, maar ook best fors in omvamg en zwaarder dan de simpelere vouwsluiting van de canvas.
Dat het horloge zelf ook heel weinig weegt en helpt dan natuurlijk ook niet mee.
Weer een kandidaat gevonden
Wat is jouw polsomtrek? 45mm is fórs hoor!
Ja je hebt gelijk, helaas te groot voor mij. Denk dat 43 echt wel de max is
Wel grappig, ieder z’n eigen voorkeur
Mijn voorkeur :
1 Staal
2 Rubber
3 Leer / Canvas
Hou er rekening mee dat er bijna 25% bijkomt aan invoerkosten etc …
GB is geen EU land
oeps,stom
Hoe duur is het polijsten van de band ongeveer?
Weer een mooie gevonden op marktplaats maar weer aan de andere kant van Nederland pffff
Zo groot is Nederland niet toch? Ik ga ook vanuit provincie Groningen naar Nijmegen voor mijn horloges,is voor mij ook 2.15 uur rijden maar heb het er graag voor over😎
Al eens bij de outlet in Roermond geweest? Voor 2k waarschijnlijk lastig om iets te vinden, maar voor ietsje meer is er wel wat keus. Dan heb je n nieuwe met garantie etc.
Je kunt alle service prijzen op de website van Breitling zien.
~17cm
Ik denk dat de Evo 1 van de meest comfortabele horloges is die ik al gehad heb mede ook door het gewicht. Sluit erg goed aan op de pols. Valt iig kleiner uit dan zijn specs doen vermoeden
Het is bijna verkocht