Raar zeg,gewoon op breitling.com ?
Ja
Gefeliciteerd!
Op staal blijf ik toch het mooist vinden.
Moet voorlopig ook op staal blijven want ik moet wat schuiven met mijn banden, zodat ik uiteindelijk mijn bruine croco met vouwsluiting op mijn Galactic day-date, die ik begin volgende week ophaal, kan zetten.
Op de Galactic zit een nieuwe Breitling rubberen pro diver blauwe band met vouwsluiting en daar kan ik helemaal niks mee, dus die moet er af en weg.
Bij mij al bijna 2 weken om de pols. Wat een geweldenaar! By far het heerlijkst dragend horloge wat ik heb en wat ik heb gehad (dat waren er best een aantal )
Oe wat een beauty zeg! Die moet inderdaad op een bruine croco!
Wat zijn de specs van dit horloge?
Ja, het rubber past helemaal niet op dit model
Komt ie
Referentie A45320
Diameter 43,8 mm met korte lugs, nagenoeg dezelfde kast als mijn Crosswind
Hoogte 14,4 mm
Uurwerk Breitling 45 (ETA 2834)
Mechanisme Automaat
Gang reserve 42 uur
Aantal stenen 25
Frequentie 28800
Glas Saffier
Waterdichtheid 20
Dial zilver met “faux patina” op de wijzers en uur markeringen
Dit was ook al voldoende hoor
Maar 44mm, dat is wel lekker. Had hem op de foto kleiner geschat. Ben benieuwd hoe deze om je pols is. Mooie aanwinst!
Ik dacht ook kleiner , maar mooi formaat
Mijn Crosswind is dezelfde maat en die valt naast mijn Chronomat veel kleiner uit
Klopt, ik heb de 42mm non GMT en die draagt ook echt geweldig !
De band is super.
De 42mm heb ik toen ook gepast maar vond die net te klein voor mij. Maar ook gewoon een heerlijk horloge.
De stalen band is echt super ja. Ik had de GMT in eerste instantie op leer gekocht maar betwijfel of die er nog op gaat komen. Ach ja, het is fijn om te kunnen wisselen.
Nu nog een stalen Professional III band met endlinks 162A voor mijn SuperOcean 44 vinden.
Hier hoort inderdaad een leren band op. Mooi horloge😀
De Crosswind is 42,7mm