Je hebt gelijk, ik bedoel mijn Crosswind Special
Ik denk dat jij vanacht niet slaapt
Ik zag dat de advertentie op gereserveerd staat…
Alvast gefeliciteerd en welkom bij de club
Ja dat klopt,nog iets van de prijs af kunnen krijgen inclusief verzekerd verzenden en kopersbescherming. Ga er vanuit dat alles in orde is. Eventueel nog tips over waar ik speciaal op moet letten?
Ach, het zal wel oke zijn, maar zelf controleer ik altijd of het serienummer van het horloge hetzelfde is als de nummers op de papieren
Ja volgens de foto’s klopt dat allemaal,morgen nog even in het echt checken
Opletten dat je morgen enorm gaat genieten en je omgeving gek wordt van het feit dat je om de haverklap naar je prachtige Breitling kijkt😊.
Haha dat komt best goed. En ze werden al gek van mijn zoektocht😉
Heel herkenbaar .
En ze worden nog gekker omdat dit erg verslavend is, en er bestaan geen pillen voor…
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie met jullie collectie doen thuis. Ergens bijvoorbeeld in een lade of kast en dan in de woonkamer of op veiligere plek
Hier zou ik blij van worden
Een topper!
Hoe kan ik zien of de stalen band origineel is,staat er dan een nummer op? En hoe kan ik de sluiting het beste verstellen?
Aan de foto’s te zien lijkt deze band mij wel origineel en er staat inderdaad een nummer in.
Ik weet alleen niet welk nummer dat voor dit horloge moet zijn.
Aan de zijkant van de sluiting zitten een aantal gaatjes op een rij, druk met een dun puntig dingetje aan één kant het pennetje in en dan kun je de band voorzichtig uitnemen.
Wees voorzichtig dat het pennetje niet gelanceerd wordt want er zitten veertjes in opgesloten
Succes