Breitling Only Deel VIII

Hij is binnen hoor,hij is in echt nog een stuk mooier dan op de foto’s en de krasjes op de band vallen heel erg mee

26 likes

Ja heb het nummer gevonden, klopt ook gewoon. En ik heb geen gaatjes aan de buitenkant van de sluiting maar is inmiddels gelukt hoor,bedankt.

3 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst, geniet ervan :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwist.

Goed om te zien dat je er geen gras over laat groeien!:facepunch:t2:

1 like

15 likes

Nu nog even zoeken naar een mooie extra band van rubber of leder

2 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst,mischien staat hier wat voor je tussen?Breitling Horlogebanden | Juwelier Eugene van Baal

2 likes

Gewoon voor nieuw gaan, zoals @1403 ook suggereert.
Banden worden bij lang dragen toch altijd wat schmutzig vind ik. Mooi nieuw bandje geeft ook weer lekker nieuw polsgevoel.

En als je eerst de versies probeert met doorn/gesp sluiting valt het qua kosten ook nog mee.

Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik dat ook gedaan heb en vervolgens al gauw voor de vouwsluitingen ging…

1 like

Goedemorgen Breitknights. 🪽

Fijne werk?dag allemaal

17 likes

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Avenger!

1 like

26 likes

Vanmiddag een retro-swap gedaan.
Het is mijn eerste Breitling en gelijk ook eerste écht dure horloge. Gekocht in 1998. Een Wings automatic.
Ik draag hem al een tijdje niet meer omdat ik hem nét te iel vond met 38mm.

Nu ik hem weer eens om heb is ie toch wel weer mooi. En ben nu nog meer overtuigd om een Galactic bicolor te zoeken.

Maar wat vinden jullie, te iel of kan wel? Vind ‘m zelf nog best wel klein overkomen, maar het kán wel. Komt natuurlijk ook doo de rest van de collectie die 40-41mm is. Maar toch twijfel.
Bizar eigenlijk hoe groot verschil dat zo op het oog is die 2-3mm….

17 likes

Eerlijk antwoord…
Ik vindt hem ook wel een beetje iel :face_with_peeking_eye:
Ik ben voor de wat forsere lozzies en 2 - 3 mm kan inderdaad gigantisch lijken :wink:

1 like

Ook een beetje klein voor mijn smaak, maar een goede herinnering, het eerste mooie horloge :ok_hand:

1 like

Vind dit sowieoso beter dan horloges die veel te groot zijn

1 like

Voor mij ook te iel,wel leuke horloge verder

1 like

:sunglasses::sunglasses:

23 likes

Dank allen!:pray:t2:

Jullie eerlijke mening wordt gewaardeerd! :+1:t2:

2 likes

Echt hé!

Verschil tussen Galactic en Wings is 3mm maar lijkt wel 10mm! :thinking: