Crosswinds rock!!!
Hier een plaatje om de speedmaster inch als je daar last van mocht hebben, te bedwingen met een Breitling!
Itch moet daar natuurlijk staan…
Zowel van inch als itch geen last aangezien ik beide om de pols kan slingeren
Nee maar denk dat er content genoeg is!
Iemand deze al eens gezien ? Zag m laatst ergens voorbij komen, Aerospace Burgundy Dubai Limited 75 stuks alleen via Seddiqi & Sons UAE ooit geleverd. Echt heel erg fraaie kleur !!
Nee, gaan we ons afscheiden dan?
Stelletje ana-digi nerds
Zou ik er ook mee kunnen doen ??
Hehe, ik mag hier nu ook meedoen
De Navitimer chrono was mijn eerste grail, lang geleden… toen ik eigenlijk nog niet met horloges bezig was.
Zonder chrono staat die ook best zijn mannetje.
Heerlijke sunburst

Prachtige Breitling
en welkom
Mooi hoor, welkom
Heel mooi en meteen ook lekkere foto’s!
Jij mag de ballotage vast wel skippen
Dank
Dat is in ieder geval niet mijn idee daarbij, maar snap je punt. Jullie Breitknights willen natuurlijk niet al dat mooie digitale spul missen in het reguliere Breitling only topic bij je dagelijkse HF topics ronde…
Maa tóch lijkt het mij wel handig om een soort van subtopic te hebben waarin je dan met elkaar specifiek digitale issue’s (oke, en af en toe een foto voor de mooiheid ) te bespreken.
Ik denk dan met name ook aan tips over bijvoorbeeld onderhoud, advertenties, batterijwissels, instellingen, etc. Ik heb bijv. inmiddels de batterijen en spullen in huis om van die van een B-1 of Aerospacse te vervangen.
Op die manier houd je overzicht daarin en is het ook duidelijk voor eenieder dat er voornamelijk ook info en tips te vinden zijn en overige zaken. En zeg nou zelf, er zijn al zoveel topics waar we dagelijks in kijken, ik wel althans, dat één erbij ook niet erg is. Zal wel gelijk een van m’n favorietere worden dan, maar dat vind ik prima.
Misschien is het ook wel te ‘dun’ om een eigen topic te hebben hoor en zijn we er snel uitgepraat? Aan de andere kant hoeft dat niet erg te zijn, de info die er dan al staat is en blijft voor eenieder beschikbaar en potentiële, nieuwe anadigitalen kunnen er wat basis info vinden.
Wat vinden jullie?
Ik zou het jammer vinden.
Zo gaat het een beetje op het Rolex gedeelte lijken…
Er is ook een Chronomat only topic, en wordt niet echt druk bezocht.
Persoonlijk vindt ik het prettig als alles lekker bij elkaar staat, zo mis ik niks.
Alle Breitling idioten gezellig onder een dak