Breitling Only Deel VIII

Dat zijn de echte pareltjes :+1:

1 like

Ik kwam deze ook nog tegen in Nederland…
Navitimer patrouille de Swiss LE 1000 stuks

18 likes

Lijkt wel een swatch :-

Poooh wat een gaaf ding!!!

1 like

35 likes

Deze weer eens aan de pols vandaag. Vind ik nog steeds een prachtig horloge. :blush:

Fijne avond nog en welterusten voor straks.:four_leaf_clover::clinking_glasses:

26 likes

Cool man! :star_struck: Die had ik ook op het oog. Toevallig bij Zeitauktion in Duitsland gekocht?

Hoe dan ook: heel mooi horloge. Het formaat is ook goed. :ok_hand:t3:

1 like

16 likes

Zeker ook leuk, maar de Arabic dial geeft m dan net wat meer sportiviteit, is heel persoonlijk hoor!

1 like

Prachtige foto van een van de mooiste Coral dials van Breitling! Heel vet.

1 like

Haha, nee die heb ik wel veel aangeklikt ook. Verbaasde mij dat hij zo lang bleef staan, want er waren echt veel mensen omheen aan het draaien. Had al gauw het vlaggetje “populair” op chrono24 met dagelijks boven de 100 views, voor Breitling (vintage) is dat redelijk uitzonderlijk!
In Japan ligt nog een fullset op zelfs de stalen band, maar die is minder mooi gepolijst lijkt het en heeft flinke verkleuringen op de tachyring. Spiegelgracht heeft er ook eentje, maar daar is het tritium op de cijfers weer wat uitgelopen en bovendien flink aan de prijs. Hopelijk vind je nog een andere mooie! Met 1000 stuks zou het moeten lukken. Alleen lijkt het er nu toch wel beetje op dat die mooie gave limited editions uit de negentiger jaren relatief minder vaak te koop komen. Mensen doen er blijkbaar niet graag afstand van.

1 like

En dat snap ik! Draag ‘m in goede gezondheid. :blush: Mijn honger is inmiddels gestild met een nieuwe Cartier. Mijn horloge spaarpot is (voor nu) weer leeg… :weary:

:pray: Dank je.

29 likes

Have a Nice weekend Bboys!

25 likes

Het is maar net waar je hartje sneller van gaat kloppen en je bloed sneller doet stromen… mij nie bellen voor die ouwe zooi :sweat_smile:

2 likes

21 likes

Geniet van het weekend :beers:

21 likes

26 likes

Alle klassiekers verzamelen! Mooi voorbeeld van een plaat van parelmoer!

1 like