Beetje grof geschut er in gooien, beetje stillekes hier
“Groepje” mag er wezen hoor
Prachtige groep!
In afwachting van custom made band.
De B-1 is best druk en uitgesproken en daar kan dan ook prima een speciale, ook wat drukkere en uitgesprokener band bij vind ik. De standaard metalen Fighter band is per slot van rekening ook niet echt subtiel.
Nog even wachten tot ie klaar is…
Klein tipje van de sluier; hij wordt van leder en blauw!
Nadat ik mijn Aerospace EVO een aantal jaar geleden had verkocht bleef het toch knagen.
Gisteren: " alleen even kijken " Tja
Kan er weer tegenaan voorlopig!

Prachtig, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze knaller , ik vind deze kleur wijzerplaat toch zó ontzettend gaaf
Top, prchtig
Geen probleem met de wijzers ??
Is dit een nieuwe productie met een gecorrigeerde module??
Bedankt allemaal! Tot nu toe geen problemen, fingers crossed. Las trouwens pas na aanschaf over de evt. problemen
Tot nu toe werkt alles prima, displays flikkeren niet, analoog loopt synchroon met digitaal, minutenwijzer sleept urenwijzer niet mee. Gelukkig maar. We gaan het zien. Problemen stammen vanaf de launch, wellicht is deze later geproduceerd. Heb iig verlengde garantie tm 03/29.
Ik ga er gewoon van genieten.
Heb ik ook, tot einde 2028
Saffiano leder , hij is fijn
Schitterend! Van harte gefeliciteerd!
Ik heb sinds kort de speelse variant van die van jou!
Had recent een paar horloges weg gedaan omdat ze voor mij niet speciaal genoeg waren dus er was weer wat ruimte. Deze navitimer 92 Patrulla Aguila had ik al jaren op m’n lijstje , eigenlijk al sinds het begin van de hobby. Hij viert dit jaar z’n dertigste verjaardag want voor het eerst gesignaleerd in 1995, limited op 1000 stuks .
Staan niet vaak te koop en als ze te koop staan zijn de wijzerplaten meestal in (zeer) slechte staat. De blauwe lak is gevoelig voor mengsels van te veel zonlicht en vocht indien de kast niet meer goed waterdicht is, is mij verteld door een horlogemaker.
Deze is ook niet zo mint als ik ze meestal wel kan vinden maar good enough!!
Heerlijke bescheiden 38millimeter, blauwe sunburst met prachtig verkleurde cijfers, contrasterende rode tekst in de subdials en een lekker speels kleurrijk logootje van de Spaanse luchtmacht aces. Natuurlijk op de originele blue shark waarmee hij ook in de chronolog stond!
En doen we al een nicknames bij Breitling? Dan bij deze gedoopt tot de Babylogo!
Vintage genoeg voor je @Brick ?