De laatste !
Die heb ik al, de vraag was voor een nieuwe erbij
Zo, heb ik dat even verkeerd gelezen
Ik zou persoonlijk voor de 42 chronomat gaan!
Edit: of een mooie cockpit? Die zijn er ook in 41mm
Misschien heb ik het niet goed verwoord, kan ook
Absoluut een mooie klok. Maar wil niet achteraf denken âo had ik maarâ
Ja die
In het blauwe is echt vet , maar beslis niet te snel man , er is niets leuker dan het zoeken naar een nieuwe Breitling
Dan zou ik voor een Chronomat met witte plaat gaan. Lekker afwisselend en fijne zomerknaller! Ik heb tussen die en de Avenger getwijfeld maar voor mij is het toen de Avenger GMT met witte plaat geworden.
Gelukkig moet ik er ook nog even over nadenken. Ik wil ook een weloverwogen beslissing maken, daarom ook mijn post. En je hebt gelijk, uitzoeken is erg leuk. Maar om de pols is ook leuk
De witte Avenger is zeker mooi. Maar nog een Avenger erbij zie ik niet zitten.
Nee inderdaad, dan zou ik eerder voor een Chronomat gaan.
Chronomat! Mooie band ook! . En je hebt al mooi spul!
Ik zou iets moois zoeken uit de tijd van de Wings op de wijzerplaat. Met zoân budget kun je echt wat moois zoeken ook. Er is zoveel aanbod.
V.w.b. De B01 42 zou ik die niet doen. Ik heb hem zelf ook gehad en kreeg er geen klik mee. Nieuw met korting gekocht en met verlies toch maar weer verkocht. Hij liep niet mooi strak op tijd en ik kreeg telkens te horen dat alleen Breitling NL er aan âmagâ servicen en dat het een onnodig complex uurwerk is, (mede omdat Breitling persĂ© een Manufacture wilde zo is mij verteld). Ik weet hierna tevens nu ook dat ik geen fan ben van chronografenâŠ
De Rouleaux band vond ik wel super mooi en comfortabel!
Terug naar jouw queste: kijk gewoon eens regelmatig op blauwzoeken.nl en bij bekende Breitling handelaren zoals bijv. watchdealer in Arnhem. Die heeft altijd heel veel Breitlings en zodoende kom je soms ook op ideeën of zie je modellen die je nog niet kende en is het LAFS!
Zo zoekende ben ik jaren geleden op de Galactic 41 uitgekomen.
Andere tip kan nog zijn om eens gewoon in oudere catalogi te gaan bladeren en dan het model online zoeken. Soort van shoppen in het verleden!
En als je wĂ©l een moderner Breitling model zoeket kan ik persoonlijk je niet zo goed helpen, enige âervaringâ daarmee is dus de B01 42 en verder vind ik de modellen zonder Wings gewoon niet zo mooi. Niet persĂ© vanwege die Wings, maar dat was wel een keerpunt in het uiterlijk van Breitlings vind ik.
Succes en veel plezier gewenst met zoeken!
Verder is dat TiccTacc een gave site zeg! Kende ik nog niet maar staat mooi spul op!
Iemand anders misschien wel�
Als ie niet mooi loopt laat je 'm naar Breitling sturen ( 5 jaar garantie op een B01 ) en dan loopt ie binnen de COSC specs.
Heb een Rose gouden variant. Heb er zelf 0 problemen mee . Loopt mooi en zit ook lekker!
Inderdaad met garantie geen probleem. Heb mezelf laten vertellen dat ze tot 10 jaar geen onderhoud hoeven. Die van mij loopt 4 jaar probleemloos .
Dat zal vast, maar ik gaf mijn eigen mening.
Ja logisch, maar je bent hem dan wel gelijk 6-8 weken kwijt. Nu is dat niet zo erg, maar dat het al nodig is bij een nieuw horloge met âtopâ uurwerk vind ik bizar en onacceptabel. Daarom eruit ermee. En ik zie meer om me heen dat B01 42âs al snel weer worden aangeboden pre-owned en lang te koop staan.
En dat garantie verhaal van 5 jaar is leuk, maar na die 5 jaar ben je helemaal aan de beurt want nergens anders te servicen dan bij Breilting Nederland.
Dat zou dus al af fabriek moeten zijn met alle kwaliteitscontroles ed. of niet dan?
Voor mij was dat dus een afknapper en heb ik er geen klik mee.
Maar kan me heel goed indenken dat iemand anders dat wel heeft! En als @Madhouse hem wél mooi vindt moet hij hem vooral ook kopen.
Diegene die hier te koop staat is echt knap.
Een tijdloos horloge. Springt in het oog zonder té zijn. Mooi met die band erop.