Breitling Only Deel VIII

Garantie verlengbaar met 3 jaar voor €340 euro. Ik zie t probleem niet :stuck_out_tongue_winking_eye:. En als je een “relatief” nieuwe kan kopen met garantie, verlengbaar, en ver onder list, dan is het gewoon een leuke deal al zeg ik t zelf.

De B01 zit in veel meer modellen zoals de Navitimer. Ik zou dan vinden dat we al die modellen met het B01 tekort doen. Het blijft een exclusief uurwerk.

3 likes

Dankjewel voor je advies en tips, word gewaardeerd!

Ik vind oudere modellen zelf ook erg mooi hoor, maar kan ook net zo goed enthousiast worden van nieuwe modellen. Ook met beiden logo’s heb ik niet zoveel moeite, maar snap dat keerpunt wel.

Het valt mij ook op dat er veel Chronomat’s 42 B01 te koop staan. Ik snap het niet zo goed en ben wel benieuwd naar ervaringen van andere ex bezitters. Aan de andere kant biedt het mij kansen een goede deal te scoren.

True! Maar helaas net te vroeg qua budget.

2 likes

22 likes

Ik heb de nieuwe 42mm chronomat gehad met zilveren plaat en rouleaux band.
Ik kan het helaas beamen…ik kreeg er gewoon echt de klik niet mee!
Echt een mooi horloge, zichtbodem met uitzicht op het mooie B01 uurwerk en hele gave band.
Maar ook dat saaie B logo ipv de wings.
Uiteindelijk is hij toch weg gegaan en zijn er inmiddels weer nieuwe horloges gekomen.

Ik heb nu met mijn twee recente aanwinsten weer twee mooie exemplaren binnen met het echte Breitling DNA en ik moet zeggen: dat spreekt me toch echt weer veel meer aan!

Alles is natuurlijk heel persoonlijk, maar dit was even mijn feedback :wink:

3 likes

Dankjewel, word zeker gewaardeerd :+1:t3:

2 likes

Nog meer Top Times! Deze vind ik wel funky. Met B01 maar dan weer geen zichtbodem :face_in_clouds:

11 likes

Ik zie liever een bodem :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zie alleen de bodem van mijn portemonnee.

6 likes

29 likes

Prijs is ook €2K minder dan bv de Navitimer. ( zal met afwerkingsniveau te maken hebben ? )

1 like

Geweldige collectie!!

2 likes

34 likes

Zou goed kunnen inderdaad. De groene is wel cool!

16 likes

Heel erg leuke release!! Moet ik toch (een beetje!) van m’n geloof gaan afvallen dat het Breitling spul uit de negentiger jaren per definitie leuker is. Ben super benieuwd naar hoe deze Martini’s er aan de pols uit gaan zien!

2 likes

Alleen die gatenkaas band zou ik in de winkel al direct omruilen voor wat normaals.

Ik denk dat deze erg gaaf op een milanese zouden staan

maar 38mm… :sob:

1 like

Ik heb een 19cm pols, vind 38mm prima te doen hoor! Deze ouwe navitimer rammelaar is ook 38mm

28 likes

ik vind soms mijn oud Aerospace van 40/41 al te klein :face_with_spiral_eyes:

Het is een losse interpretatie van de Breitling Top Time ref. 2211

Ik vind het wel geslaagd, al heb ik er al twee in hetzelfde straatje

image

21 likes