Breitling Only Deel VIII

Avondwissel…

36 likes

20 likes

B-Boys! NA update as promised! Hij is er! Na lang zoeken in de berg met puin (figuurlijk) vond ik een ‘real gem’. Hij is mooier dan ik ooit had durven dromen! … en ik was trouwens bijna vreemd gegaan met een 18K of gold capped vintage Omega dresser! Hierbij ging het me uiteraard om een licht gekleurde wijzerplaat en de wat kleinere maat voor onder de manchet van een overhemd. Prachtig allemaal, maar echt heel moeilijk om een mooie te vinden met een nette wijzerplaat en zonder gecorrodeerde wijzers voor een nette prijs! Toch vaak niet waterdicht :sweat_drops:, funest voor de dail. Ik dacht OK, stick to what you know best and really love: Breitling! ….en toen zag ik deze:

29 likes

Ik was natuurlijk meteen verliefd op deze C10 1984-1994 Anniversary Chronomat Limited Edition!

Gaaf ding en hele nette staat zeg! Goede keus hoor!

1 like

Oh ja, als je je afvraagt, wat een rare tijd geeft die aan, dat klopt hij staat op Australische tijd maar dat is een heel lang ander verhaal.

Ik vind de datum ook gek staan…

Nog een plaatje dan voor de sfeer! In

Australië is het nl. bijna morgen!

15 likes

Natuurlijk, hij is dan al bezig met de datum om te zetten. Logisch, zo had ik het nog niet bekeken.

1 like

Gefeliciteerd, mooie old skool en Winged Breitling! :+1:t2:

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

:heart_eyes:

26 likes

Ik kan er geen genoeg van krijgen :joy::joy::joy:

35 likes

Geen 1 april :thinking:gefeliciteerd met je aanwinst :champagne::clock8:

1 like

No April Fools! Ik heb ‘m echt om! Blij mee! Anders was het oude 1960ish Omega Seamaster geworden. Beter om maar niet vreemd te gaan….

3 likes

Goede keus timeless :clock8::star_struck:

1 like

Suuuuper gaaf!

1 like

Ff lekker in het zonnetje :sunny:

27 likes

Naar het bekende spreekwoord: ‘Het boek niet beoordelen naar de kaft.’ De nieuwe NA kwam dus in dit doosje :rofl: Maar je een beetje B-boy weet natuurlijk dat die doosjes allemaal afbladderen, zegt uiteraard niks over de inhoud.

9 likes

… ook nog eens met alle papieren en dit certificaat. Had ik nog nooit eerder gezien! Krijg je die bij iedere limited edition?

8 likes