Breitling Only Deel VIII

Mijn oudste limited Chronomat is uit midden jaren negentig en die heeft een iets moderner ogend certificaat dan deze. Jouw certificaat nog niet eerder gezien maar zal dus in de periode daarvoor gebruikt zijn. Gok dat 1995 transitiejaar geweest is.

1 like

Supervet!
Je vroeg recent naar mijn oranje wijzerplaten. Had natuurlijk ook een Coral SO , maar daar heb ik afstand van gedaan o.a omdat ik wist dat dit projectje in progress was. Vond 1 maal oranje in de collectie ook echt wel voldoende.
Heel lang geleden al eens een titanium Emergency gehad met oranje plaat, maar deze weg gedaan omdat ik maar niet kon wennen aan de grijze kleur van het toch wel flinke stuk titanium aan de pols. Relatief recent daarom de vrij unieke 18k witgouden Emergency aan de collectie toegevoegd maar die had toch een ietwat brave wijzerplaat. Deze is nu zomerklaar gemaakt! En dat is meteen mijn enige oranje wijzerplaat, maar hij mag er wel zijn al zeg ik het zelf! :wink:

Config 1 met zwarte croco :

Config 2 met Camel croco:

Snufje oranje er bij:

Summer config !

38 likes

De tandjes wat een dik horloge. Waar heb je de wijzerplaat vandaan? Ben zelf ook op zoek, in mijn geval een grijze of zwarte Chronospace wijzerplaat. Eens kijken welke bronnen ik daar het beste voor kan raadplegen.

2 likes

Nee joh!!! Dus jij hebt nu een witgouden Emergency met oranje wijzerplaat?! :star_struck:

Held! :raised_hands:t2:

4 likes

Wat een kanon!!! :muscle: :orange_heart:

2 likes

Elke keer toch weer pakken.

23 likes

Wooooow! :star_struck::+1:t2:

1 like

Lekker :slight_smile:

1 like

King of the Hill, A-number one! :notes::musical_score::musical_note:!

1 like

Prachtige combinatie. :star_struck:
Heel mooie band ook. Origineel of custommade?

11 likes

Fijne Breitlingdonderdag allemaal!

Morning glory.

Gelukkig vallen de krasjes op de bezel in het echt veel minder op! :grimacing:

21 likes

Knap

1 like
2 likes

Als ik het (ongemerkt) 2x vraag is het voor mij een teken dat ik ‘m ook wel echt heel mooi vindt! :grin:

Welk bandnummer is dat? Of heb ik dat ook al eens eerder gevraagd?:face_with_peeking_eye:

1 like

Hij is er in verschillende maten, dit is de 22-20 gesp, code 745P.

De 20-18 vouw is de 766P en nog de koop bij oa Gisbert.

Maar zoals eerder gezegd echt oppassen met water en regen, band vind ik beslist één van de mooiste banden van Breitling zelf, ook erg kwetsbaar!

2 likes

OK, tussen die geweldige kanonnen ga ik natuurlijk niet opvallen. Toch doe ik ook nog een keer, graag een duit in het zakje. :coin:

My take on it:

20 likes

30 likes

Ik wil ook nog eens meedoen hier :grin:

31 likes

Spread the love B-boys! :watch::clock830::clock11::clock10:
De emoji 10 over 10 stond er niet tussen anders had ik er aan eentje genoeg gehad!

2 likes

24 likes