Die oude chronomats zijn gewoon echt heel leuk! En komen in duizend varianten en kleuren wijzerplaat. Voor elk wat wils! Heb je ‘m toevallig aan een oude orginele zwarte croco ? Ziet er wel erg dik uit in elk geval en de ruige scheepstwouwen ipv die laffe pluisjes als stiksels van die moderne banden
Druk genoeg hier in elk geval met flink wat nieuwe aanwas lijkt het zo nu en dan!
Hirsch Capitano donker bruin croco! WR100. Wel duuah maar goedkoper dan B-spec bandje!
Dit is ook een lekkere hoor! En de kanonskogels heb je ook bij je zo te zien!
Nou mannen, weten jullie deze nog, 5 dagen geleden?
Even doorgepakt!
De tandjes, wat een horloge! Ik heb al eerder gelezen dat Breitling glas kan verdwijnen, en nu maak ik het in het echt mee. Onder bepaald licht zie je het glas niet meer en duik je zo rechtstreeks de wijzerplaat in. Fantastisch!
De aankoop verliep ook vlekkeloos. Hele leuke verkoper. Blauwe dial in plaats van zwart, maar bij deze oude meuk moet je gewoon op de verkoper en de staat afgaan en ik ben heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Minuten wijzer loopt wel 1 minuut achter op de digitale plaat, dus denk dat een horlogemaker de wijzers eens anders vast moet zetten.
NA volgt nog. Voor nu, gewoon genieten. Genieten van het horloge en genieten van de nieuwe club liefhebbers waarbij ik me mag aanmelden!
Oef als deze ook met de subdials 3 6 9 bestond
Welkom heel gaaf!
Mooie uitvoering en goed doorgepakt!
Ik meen me te herinneren dat je zelf de wijzers kunt synchroniseren, dus dat je de minuten wijzer los van de ‘digitale minuten’ kan verschuiven, maar weet het niet zeker. Het lijkt mij raar dat ie vanzelf een minuut is verschoven (hoe dan?) of verkeerd is gemonteerd na onderhoud.
Haha zo had ik m niet omschreven. Vette Breitling en proficiat, ziet er top uit
Heel mooi gefeliciteerd
Prachtig! Gefeliciteerd
Lekker hoor!! Toch nog kunnen bemachtigen
Geweldig horloge, veel plezier ermee!
Gefeliciteerd
Klopt! Dankzij jouw opmerking even wat gegoogeld en hij staat nu bijna goed. Minuten wijzer landt nog niet helemaal op de indexen, dus wellicht dat ik alsnog even ga buurten bij een handige Harry. Maar dit is al veel beter, dank voor de tip!
@alle anderen: dank voor de felicitaties! Lekker iedereen hartjes gegeven.
Schitterende Chronomat! Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst!