Breitling Only Deel VIII

Vergelijkbaar maar toch zo enorm verschillend! Just good friends!

23 likes

Zeker weten, een ander maatje @Papadap wil er evt die dag er ook heen op de gok. Had zich niet aangemeld, wist er niets van, zal toch wel lukken denk ik? En anders l*l ik hem wel naar binnen :smile:

2 likes

MOP :star_struck:

28 likes

Mooi plaatje!

1 like

18 likes

Black monday

28 likes

Wat een geweldige plaat heeft deze C10 Anniversary Edition! Ze zeggen handgemaakt (of Artisan Production) maar welk gedeelte is er dan met de hand gedaan wat bij de niet gelimiteerde oplagen dan machinaal wordt gemaakt? Weet iemand dat hier tussen alle B-boys?
De sub-dials?

23 likes

Hieronder kun je beter zien wat ik bedoel.

9 likes

31 likes

21 likes

Iemand toevallig al de nieuwe Top Time B31 om de pols gehad? Wil hem zelf graag eens passen (en zal dat in het paasweekend ook eens proberen bij wat juweliers) maar ben benieuwd of anderen hem al hebben mogen ervaren.

Ik moet helaas werken anders had ik zeker meegegaan toch weer teveel werk ingepland :woozy_face:

1 like

Niet de B31, wel de B01. Was de enige in NL zo werd gezegd.
Zag er wel mooi uit qua wijzerplaat, maar voor mijn polsjes is 38 mm echt te klein.

Ter vergelijk ook nog even een Breitling for Bentley van 46mm gepast en ernaast gehouden… :face_with_peeking_eye:

Maar, wel een verfrissend en leuk (ander!) uiterlijk.

17 likes

Avond wissel.

G-shock het doosje in en B-1 weer om! :star_struck:

18 likes

Dank je, dat geeft inderdaad een goed beeld. Mooi horloge ook de B01. Mijn polsen zijn beduidend kleiner dus ik hoop dat de B31 goed valt bij het passen (nu alleen nog hopen dat hij er ook is ;)).

1 like

32 likes

Goedemorgen :sunny:

28 likes

42 likes

beauty !

1 like

Sfeer foto :sunglasses:

32 likes