Zonder kat even scherper😂
Ik ben altijd erg gevoelig voor de looks zoals ze destijds in de chronolog stonden , maar in dit geval heb ik toch de donkerblauwe band er op gezet voor perfectie qua kleur. Vintage Navy-Navitimer vibes!
Mooi ook die shark-skin strap!
Niemand belangstelling? Het is morgen al!
Naar Akersloot geweest voor een nieuwe batterij en de cosmonaute achtergelaten om te kijken wat er allemaal aan moet gebeuren.
Ben afgelopen zaterdag al geweest in Apeldoorn.
Ik ben benieuwd of de enige Top Time B01 van NL er zaterdag dan ook is!
Ik weet niet of dat duur was, maar alleen een batterij wissel is prima zelf te doen met een caseback opener van Alie.
De originele Renata CR2320 batterijtjes zijn ook niet duur.
Ik was €35 kwijt en is gelijk weer op waterdichtheid gecontroleerd. Ik heb er zelf weinig verstand van vandaar dat ik daar voorzichtig mee ben haha. Aangezien ik ook mijn Cosmonaute wil laten nakijken ben ik naar Timefix gegaan waar ik perfect ben geholpen😀
Ja Ed is top!!
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik ben ook zo. Laat het liever aan de vakman over. Overigens paar weken geleden met de Tissot van mijn betere helft naar Kopmels in Doetinchem want de batterij was leeg na 2 jaar. Bij het ophalen kregen we de oude pakkingen mee die waren vernieuwd, waterdichtheid getest en batterij vervangen. Ik wilde afrekenen, bleek garantie te zijn. Wat een service van dit prachtige bedrijf! Al vaker zeer goede ervaringen mee.
Voor zover ik weet waren er vorige week 2 in NL, een zwarte met beige band in Apeldoorn en een groene met groene band in Amsterdam.
Misschien heeft Den Haag ze allebei wel op hun event, en misschien zijn er intussen meerdere ?
Wat ik wel begreep is dat van de 750 gelimiteerde stuks er maar een aantal naar NL gaan komen.
Dat is inderdaad een hele goede service. Helaas een beetje ver bij mij uit de buurt haha.