Breitling Only Deel VIII

Mooi bandje ook!

1971?:wink:

Vandaag de originele, periode correcte, slide rule instructies binnen gekregen uit GB. (lang leve Ebay!:+1:t2:) voor de B-1.

De handleiding is ook al onderweg. Daarna is de set weer compleet.

Enige waar ik nog over twijfel is de omdoos.
Ik heb deze er nu bij.

Maar volgens mij zat bij de B-1 onderstaande?

Pech is alleen dat de gele exemplaren met zilveren rand bijna allemaal half vergaan of kapot zijn áls je er al een vindt…

4 likes

Dag allemaal,
prachtig om al deze mooie kunstwerkjes hier te mogen aanschouwen.Nog mooier om te zien hoe gepassioneerd iedereen hier is, van kleur to bijhorend doosje :sweat_smile: Ikzelf ben verliefd geworden op de Breitling horloges door de reclame op de ‘klasse’ Boekjes die bij de dokter meestal op het tafeltje in de wachtzaal lagen… Dat was ergens rond de jaren '90 al . Door omstandigheden is het er echter nog niet van gekomen om er zelf eentje te bezitten, maar zodra het lukt laat ik haar hier zeker zien!
Veel plezier, genot en hopelijk tot een volgende keer op dit topic!
Groetjes Patrick

9 likes

Ik draag vandaag mijn Omega, maar vind Breitling echt het leukste merk (en topic!) om bij in te stappen. Fijn geholpen hier, gezellig geouwehoer en prachtige horloges. Wat wil een mens nog meer. Hoop dat we snel iets van je langs zien komen!

6 likes

Fijn weekend!!

24 likes

Idem!

20 likes

Cool dat ze nu ook officieel Boutique zijn geworden! Is het vast wel gedaan met korting geven :laughing:

Binnenkort eens gaan kijken daar, ben wel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.

1 like

24 likes

32 likes

Mocht niet iedereen het opvallen…… Breitling factory diamonds!! :ok_hand: :gem:
Denk dat je de enige bent hier :grin:. Gaaf man!

Ik blijf een zwak hebben voor de a13340, de Superocean. Daarom blijf ik hem inkopen omdat het gewoon leuk is om te hebben.

Dit is toch gaaf!? Enkel voor de Japanse markt.

22 likes

Dit was me wel opgevallen, maar ik vind persoonlijk dat het horloge er niet mooier op wordt.

1 like

Dat heb ik ook een klein beetje.

Ik kan het wel waarderen. Zelfs als het mijn steil niet zou zijn vind ik het unieke erg gaaf. Zie je bijna nooit!

2 likes

Het kan altijd erger…

Zou er een zonnebril bijgeleverd worden?:thinking:

6 likes

Begrijp me niet verkeerd ik vind het een prachtig horloge maar de diamanten voegen voor mij niks toe. Breitling heeft van zijn eigen al genoeg bling haha.

1 like

Zonnebril echt nodig ja😀

1 like

En nog erger !!! :see_no_evil:

8 likes

Wat vet. Okay, guilty pleasure gevonden.

Is dit hoe je tegen een nieuwe fetisj aanloopt?

6 likes

Prettig weekend😀

16 likes