Breitling Only Deel VIII

Ongelooflijk hoe fris en heldere uitstraling deze uitvoering altijd heeft!

1 like

Dank je wel :smiley:

1 like

Bij deze! :smiley:

36 likes

30 likes

31 likes

Toch nog even een fleurige paaswissel!
Fijne paasdagen allemaal!

31 likes

Toch maar weer op staal gezet.

32 likes

Deze Avenger 45 Chronograph GMT bij Jonathan in Woerden gekocht. Komt uit augustus 2024 en was dus met het 140 jaar Breitling certificate (niet dat je daar iets aan hebt hoor. :wink: ) Erg blij mee in elk geval. Ik zal binnenkort een review plaatsen.

29 likes

Aan het vervelen……wachten op de Race… aan de keuken tafel de Seawolf op rubber met Clasp gezet

25 likes

Wat een mooie! Veel draagplezier!

1 like

Zwarte of donkerblauwe croco complementeert deze Navi ongetwijfeld ook prachtig.

Vind de stalen band persoonlijk wat te veel bling geven op m’n navi😅

1 like

Iemand hier ervaring met de rubber rouloux band? Is deze comfortabel?

16 likes

Ja ik heb hem en vind dat zeer zeker een comfortabel bandje

.

22 likes

Ja blauwe croco heb ik er ook bij.:grin:

29 likes

Gisteren een gekocht bij de AD voor de super chronomat. Zit wel leuker, maar sluit wat stroef. De oudere waren beter van kwaliteit en waarschijnlijk zonder vieze chemicaliën

Ook tegenover staal? Of heb je geen staal?

Ook met vouwsluiting? Ik heb die liggen van mijn Avenger 44 GMT.

Staal heb ik ook , ik heb de rubberband op vouwsluiting. Vind beide fantastische banden, zitten erg fijn.

Top! Ik denk dat ik de rubber er ook maar bij ga bestellen. De stalen vond ik al super comfortabel.

Heb er ook ervaring mee, maar wat is comfortabe? Ik heb het geprobeerd op m’n Chronomat B01 42. Het was een zeer soepel maar ook slap bandje. Ziet er deels gelijk uit als de Rouleaux. Ik vond ‘m uiteindelijk te zacht. Breitling heeft naar mijn mening beter bijpassende rubber banden vind ik.

Maar de stalen Rouleaux was toch het best vond ik.

Hierbij wat foto’s.

19 likes

Ik vind hem ook slap. Men vorige chronomat zijn rubber was veel aangenamer.