Breitling Only Deel VIII

Die laatste band op je foto’s is ook mooi inderdaad. Dat is toch de band van de iceblue chronomat 42 b01? Die staat niet op de Breitling website. Deze moet je via een AD bestellen? En welke sluiting zit daarop?

Ik vind het ook een heerlijke band! Misschien moet ik het ook maar gewoon bij staal houden.

Nog een reden om het gewoon bij staal te houden :wink:

1 like

27 likes

22 likes

Klopt, ik zag hem zelf ook voor het eerst op de ice blue versie. Is de 289S.

Even gezocht voor je, ik heb er toen ook nog wat van vermeld op HF in het Breitling only gedeelte!

Een Colt Automaat, altijd goed.

12 likes

21 likes

Kan hier vanaf vandaag meedoen

35 likes

Cool :sunglasses:. Van harte gefeliciteerd!

1 like

Hij is mooi gefeliciteerd :grinning:

1 like

The poor man’s GMT:

29 likes

Vandaag een oudje om, maar daarom niet minder mooi. Chronomat Evolution. Altijd al erg mooi gevonden. Beetje bling deze, dus niet voor alle gelegenheden, maar soms mag je wel eens net tegen of over het randje gaan, toch? :slight_smile:

27 likes

De wissel naar zijn professionele broertje! :sunglasses:

36 likes

Mooie keus en veel draag :star_struck: :champagne:plezier

1 like

25 likes

27 likes

Tof!!!

1 like

Hallo Breitlingers,

Stiekem en stilletjes heb ik vanuit een hoekje al een aantal maandjes mee te lezen in dit topic.
Tegelijkertijd was ik de horloge-spaarpot aan het vullen.
Tot nu toe was ik in de Squale hoek en duikafdeling te vinden maar steeds meer werd ik naar de Breitling afdeling getrokken.

Nu heb ik mijn ogen laten vallen op de nieuwe style Advenger, blauwe wijzerplaat.
Uiteraard heb ik aandachtig de discussies meegelezen over oude style Wings, nieuwe B, kwaliteit etc.

Dus hier komt die brede algemene vraag. Kan iemand iets roepen over kwaliteit, waar op te letten bij aankoop, misschien waar te passen en of te kopen, gewoon zaken die fijn zijn om te weten en of op te letten!?

Ik heb nog wel even de twijfel over de “standaard” versie of de GMT versie. Beide hebben hun eigen specificaties en uiterlijke eigenschappen. Mijn pols kan ze beide hebben. Vandaar dat ik deze eerst is even wil passen. Daarbij vind ik het prijs verschil voor een stoffen/standaard band en een stalen band best aanzienlijk. Even snelle reken soms op verschillende sites maakt al snel een prijsverschil van 600,- euro. Ik weet dat dit persoonlijke voorkeur is maar is dit het waard?

Excuses als jullie denken, daar heb je weer z’n algemene vraag maar hey je moet ergens beginnen he!

Owe, even een foto van de huidige collectie. Zoals je kunt zien past er makkelijk nog een Breitling bij:

24 likes

:joy: ja daar moet zeker nog iets bij

5 likes

Is het sociaal geaccepteerd om 13 horloges te dragen aan 1 arm? :partying_face:

Zeker gaan passen, die Avengers. Zoveel smaken in diameter en complicaties. Van het nieuwe model zou ik de 42mm wel op staal nemen. Volledig geborstelde band is erg mooi.

Of doe eens gek met de 46mm kanarie :laughing:

14 likes

Ja die je nu toont ziet er top uit.

Ik neig wel naar de stalen band hoor.

1 like