Of de Avenger Chrono 44 b01.
Met geborstelde kast en band voorzien van een perfecte fijnafstelling
Oh ja, ook een schitterende gesp.
Of de Avenger Chrono 44 b01.
Met geborstelde kast en band voorzien van een perfecte fijnafstelling
Oh ja, ook een schitterende gesp.
Als je later de stalenband wilt aanschaffen dan is het een relatief dure aanschaf.
Maar bij de deal is het een betere keus denk ik en kan je later een variant kiezen rubber leer etc. Maar het uitzoeken is al fun
Draagt lekker he!?
@gvr55 Dat is zeker een mooie zeg. Pfff
@Roberto276 Eens, ik neig ook wel naar de stalen band. Die kan er altijd nog vanaf
De weg naar het horloge is vaak net zo leuk toch!
Bedankt voor jullie snelle reactie!
@Madhouse De GMT ga ik zeker bekijken!
Welkom en mooie verzameling heb je al!
Ik zou ook zeker eens kijken naar een mooie pre owned met Wings! Sorry, kon het niet laten…
Ik heb mijn Avenger II GMT onlangs weggebracht voor een full service bij Pertijs in Breda.
Horloges is 7 jaar oud, en tevens geïnformeerd of deze ook geborsteld kon worden.
De aanwezige horlogemaker wilde dat wel doen, maar hou je vast…
Het mag niet van Breitling Nederland want dan klopt het referentie.nr niet meer…
Van wie is mijn horloge eigenlijk
Bedankt!
Ja, al gedaan en dit blijf ik doen.
Ik ga alle opties af.
@gvr55 uhmmm goede vraag. Blijkbaar deels van jouw
Mooie gesp maar zo krasgevoelig.
Dat valt enorm mee. Heb mijne al een paar maanden en er zit nauwelijks een krasje op.
Ik heb onlangs een Breitling Avenger 45 aangekocht (staat een korte post eerder in deze thread.)
Qua kwaliteit is er eigenlijk weinig tot niks aan te merken op de Avenger. Het is een zeer robuust horloge, dat sowieso, maar met een mooie en toch fijne afwerking. Waar ik vooral op zou letten is of je de uitvoering mooi vind en of je het horloge prettig vind dragen. Je hebt Avengers van 43mm, 45mm en 47mm (of was het nou zelfs 48mm?) en de keuze van de maat zal ook bepalen welke uitvoering je wel / niet kunt kopen. Ik ben zelf nogal gek van zowel
Chronographs als GMT’s en bij de Avenger kun je dat combineren, wat ik erg gaaf vind.
Heel veel plezier met het uitzoeken!
Klinkt als een private lease achtige constructie!
Bizar. Er zijn vast andere, ook goede Breitling fluisteraars die het wel doen én kunnen toch?
Dank je Peter,
Ja verschillende maten heb ik gezien maar van de nieuwe versie heb je toch alleen een 42mm advenger en de GMT je 44mm?
Kan het mis hebben hoor maar zover ben ik gekomen.
Planning is om volgende week zaterdag langs een Breitling Boutique in Rotterdam te gaan.
Hier passen en laten informeren. Misschien kom ik nog wel iets anders mooiers tegen.
Owe dat zal zo ie zo zijn .
Maar in dezelfde prijsklasse dan maar.
Onmogelijk
Gewoon lekker doen😀
Het nieuwe B01 model (dus niet meer met het oude ETA 775x movement) zijn idd andere maten (42, 44 en 46mm), dus allen 1 mm kleiner. Echter zijn er ook nog modellen in de verkoop met het ETA uurwerk erin, zoals ik heb. Die zullen ongetwijfeld uitlopen en Breitling zal deze denk ik niet zelf meer in de shop hebben. Dus je hebt helemaal gelijk vwb het B01 model.
Koningsdagknallerrr!
Heeeyyyy, nieuw? Of hebk iets gemist…
Vet ding, erg gaaf zo alles geborsteld