Aha. Dank je!
Ik heb bewust wat afstand van het forum genomen en in stilte mijn collectie volledig omgebouwd.
Alleen mijn Avenger GMT is gebleven, de Chrono erbij en tzt misschien nog een Navitimer Montbrillant Datora (die staat eigenlijk al jaren op mijn lijstje)
Dat zal dan mijn hele collectie zijn
Ik wordt compleet gestoord van een te grote collectie
Weet iemand trouwens of je een oudere (2e handse) Breitling ook nog online kan registreren?
Of als iemand anders dat ooit al heeft gedaan het dan niet meer kan? Gaat om 2008 namelijk…
Volgens mij kan het niet meer. Ik heb het geprobeerd met mijn Airwolf uit 2007 en dat ging niet meer.
Aah oke… Bij pakt hij hem ook niet maar dan zal dat de reden zijn dus
Ik heb het met mijn 2011 Navitimer nog wel kunnen doen, maar wel zonder afbeelding e.d.
Ik denk dat je alleen modellen kunt registreren met een digitale garantiekaart en recente modellen met een QR-code. Oudere modellen ondersteunen dit niet.
Oudere ook. Mijn chronomat van 2015 vond die ook
Die band is echt top
Hele mooie SuperOcean blijft dat gefeliciteerd!
Hij is mooi gefeliciteerd😀
Goedenavond,
Nou de dag liep totaal anders dan gepland maar na een belletje naar de Breitling boutique Rotterdam kon ik vanmiddag bij hun te recht om wat mooie Breitlings te bekijken.
Dus ik ongepland in mij oude werkkleding daar heen. Iedereen kent die verhalen wel van een dure auto kopen in niet uitziende werkkleding. Zo voelde ik me ongeveer. Maar… Ik werd netjes welkom geheten en we zijn in gesprek gegaan.
Achteraf vloog de tijd maar gelukkig wat mooie exemplaren vast mogen houden en goed kunnen bekijken.
Hier wat snel gemaakte foto’s. Niet de beste kwaliteit dus een beetje moeten knutselen.
Het doel was om de “standaard” Avenger te bekijken met blauwe plaat. Toch ook erg gecharmeerd van de GMT.
Kortom stof tot nadenken.
Bij weg gaan kreeg ik nog de nieuwe catalogus mee. Ook erg leuk.
Wilde er niet een te lang verhaal van maken.
Wordt vervolgd!
Die is prachtig! Gefeliciteerd!
Heel vet! In het groen zie je ze niet veel. Mooi zo mat.
Zeg maar rustig dikke klappers! Ze zien er allemaal vet uit hoor, de 44 GMT staat je goed. Trekt een chronograaf je niet?