Fijne koningsdag!!
Mooi, zomers model hoor!
Zijn de Wings nou ook blauw?
Ben op zoek naar een 2e band voor mijn avenger,wat is volgens jullie de mooiste en comfortabelste band? Mijn stalen band zal altijd favoriet blijven maar zou af en toe eens willen wisselen.
Ik ben altijd wel fan van rubber in dat geval
grappig he hoe het licht op de dubbele AR telkens weer speelt met de dial.
Zelf ben ik erg tevreden over de military leren Avenger banden. Erg comfortabel en stevig, de rubberen banden vond ik wat slap aanvoelen - maar das mijn mening.
AD vragen om de band van de Night Mission Dust Devils te bestellen, dat moet geweldig staan op de 43 Avenger, met dat rode accent op de secondewijzer
Volgens mij wilde @Madhouse die band ook voor zijn Avenger, en ik wil hem ook wel voor mijn Avenger.
Ik betwijfel echter of deze los te bestellen is
@gvr55 klopt, ik wilde deze ook. Maar helaas niet los te bestellen/verkrijgen @NaviTom
Edit: heb er nog een mooie Photoshop van op mijn Avenger 44 GMT
Staat ECHT goed!!
Eigenlijk best raar dat Breitling die banden niet los beschikbaar heeft.
Zouden imo best goed verkocht worden.
Zouden ze bij Breitling weten dat er ook Breitling fanaten rondlopen
Eens! Daarom wilde ik hem ook hebben. Maar helaas. Denk niet dat ze weten dat er Breitling fanaten rondlopen…
Dat is inderdaad een hele mooie band zeg
Ik kan die band niet vinden in het zwart, maar in antraciet en dat is volgens mij donker grijs…
Ik zat namelijk te denken om die band in het zwart te kopen en een bandenmaker op het forum te vragen om de zwarte stiksels te vervangen door rode stiksels, dat zou volgens mij wel mogelijk moeten zijn…
Is ook de enige die er is. Zwart bestaat niet.